Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju så gulligt med stora öron 😍
Känner att jag behöver se ett kort på din häst 😁
Har inte så många kort vart det verkligen syns.
20230304_133837.jpg
 
Jag trodde jag hade en hemma med stora öron men din slår min med hästlängder 🤣🥰
Jepp om hon inte hade full stam hade jag nog trott hon va halvåsna med dom paraboler hon har 🤣🙈 dock är hon väldigt söt med dom. Men det är inte lätt att få på grimma träns och flughuva alltid. Får ju böja på dom när jag skall ha på saker. Som tur är sticker hon alltid huvudet fram till mig så jag kan göra det hyfsat enkelt 😆
 
Åkte inom hööks idag och köpte en kapson och nya mathinkar. Hade tänkt prova kapsonen men det blåste så mycket så jag la ner den idén
 
Ja jag köpte ju då en Rambo-flughuva i storlek cob för någon månad sedan. Tyckte den satt helt ok först om man knäppte den så tight som det gick, men den satt ändå inte helt bra efter någon dags användning. Nu gav jag till sist upp med att försöka få den att passa och tänkte köpa en ny i storlek ponny och sen kanske försöka sälja den i storlek cob. Gick av en slump in på Marketplace och då hade en person precis lagt upp en förfrågan om byte av en exakt likadan huva från storlek ponny till cob. Det var menat! Så nu har vi postat våra huvor och förhoppningsvis får båda två huvor som passar i sommar :D :banana:
 
Själv letar jag något så stort som en vagn till min häst 🫣 Min rygg håller på att gå sönder och behöver därför ha en bättre anpassad vagn till mig själv men samtidigt ska den passa den kräsna hästen som breddar järnet. Nej det är ingen lätt kombo men varit i kontakt med dem som byggde nuvarande vagn och det hade precis fått in en som ska renoveras lite innan den kommer ut på annons. Förhoppningsvis kan det vara något för oss 😊
 
Köpte ett begagnat amigo evolution flugtäcke till Elsa, bara 500 kr och i nästintill nyskick 🤙
1000001372.jpg


Köpte även ett tvådelat fullcheek och tredelat eggbett för 100 kr styck begagnat. Jag har ju som mål att köpa nästan uteslutande begagnat och inte samla på mig saker. Har inte ens köpt ett schabrak än utan fått två i sammet av inackorderingen som rensat 😅 one mans trash som de säger
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
24
· Visningar
2 032
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 378
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 794
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp