Stora tapettråden

Narcissa

Trådstartare
Nu är jag på inredningshumör (ganska kontant hos mig) och jag vill se era tapeter som ni har hemma. Jag vill också se var ni har satt upp dem och om ni är nöjda eller inte. :)
 
Nu har jag inte satt upp den än men i min nya lägenhet kommer den här tapeten sitta som en fondvägg bakom sängen. Golvet som ska läggas in är grått och resten av väggarna kommer att vara vita.

Jag älskar att den är så feminin. Mitt nuvarande sovrum är väldigt maskulint så nu kör jag på motsatsen :D

unnamed.jpg
 
WildJungle_Image_Flatshot_Item_7463.jpg
Har precis beställt denna, Borås Wild Jungle, har två små "hörnor" i huset som den ska sättas upp på. Tänkte ha IKEAs vita hyllplan på den som kommer sitta i köket. Annars är det tänkt att vara ett komplement till en växthörna och det faktum att jag har väldigt mycket vitt.
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 963
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Nu är ju Sverige väldigt kontantfritt så kontanter är kanske oanvändbara i ett nödläge. Men har du ens kontanter hemma? Läste att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 181
Senast: athena
·
Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Ajda
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 648
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp