Stora tråden om MyDog

Sampi

Trådstartare
Ska någon här till MyDog 2020? Jag och Chanel kommer vara där den 4e januari och tävla rallylydnad. Jag har precis bokat hotell och allt, så det är färdigt. Det är första året vi åker dit och jag har sagt varje år sedan 2017 att jag ska dit utan att det blivit av ännu, så jag tycker att detta ska bli väldigt kul och spännande att åka iväg till MyDog.


77261781_2390173434414157_2601313025189216256_o (1).jpg
 
Ska någon här till MyDog 2020? Jag och Chanel kommer vara där den 4e januari och tävla rallylydnad. Jag har precis bokat hotell och allt, så det är färdigt. Det är första året vi åker dit och jag har sagt varje år sedan 2017 att jag ska dit utan att det blivit av ännu, så jag tycker att detta ska bli väldigt kul och spännande att åka iväg till MyDog.


Visa bifogad fil 41827

Vad kul med rally!

Vi ska tävla Nosework fredag och lördag, och sen ska jag sitta i rasmontern på söndagen också. Högst troligt utan hund dock, men hon jag sitter med ska ha med sin 😊👌 Ska bli jättekul!
 
Vi ska eventuellt ställa ut (Winter har blivit Junior men är väldigt sen i kroppen, så får se hur det ser ut) och kommer att vara där de dagar boxer ställs (fre-lör) i vilket fall som helst, plus att vi står i boxermontern på söndag.
 
Åh vad kul! Jag är lite intresserad av att veta mera om weightpull så den montern ska jag leta upp 😁
Gör det. :)

Tidigare har vi stått mitt inne i rastorget och då har folk stannat, tittat lite på våra klipp och sen frågat: Weightpull, vad är det för ras? :o
 
Gör det. :)

Tidigare har vi stått mitt inne i rastorget och då har folk stannat, tittat lite på våra klipp och sen frågat: Weightpull, vad är det för ras? :o
Kan ingenting om det, så det ska bli kul 😊

Haha, ras med väldigt blandat utseende i så fall 😁😂
 
Det blir tydligen rasmonter, så man får gärna titta in i dobermannmontern under helgen! Kan ge exakta tider närmare, men jag har rosa hår så är lätt att se ;)
Blir ju dock utan hund, eftersom Ammo inte är en bra monterhund. Han gillar att testa om folk är hundrädda när han har tråkigt :angel:
 
Inga australiska terrier på Rastorget i år heller:cry:. De är ju med på några utställningar men då kan man ju inte klappa och störa. Men kika på avstånd förstås!
 
Det blev 14-17 på söndag i boxermontern för oss, samt rasparad innan dess. Blir nog bara Winter i montern, Breeze har käkat taggtråd under sin konvalescens och reagerar numera på andra hundar på ca 300 m avstånd. ;P
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 930
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 040
Senast: Glimra
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 672
Senast: Piglet
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 887
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp