Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på trosorna som hamnar mellan blygdläpparna och skaver :rage:

Stör mig ännu mer på mig själv som är för snål för att slänga trosor som jag vet inte passar :rage: :rage:

Och stör mig dessutom på att jag med jämna mellanrum köper något annat än Sloggi och hamnar i det här läget med trosor som hamnar där de inte ska vara. :rage: :rage: :rage:
 
Jag stööör mig på bachelor och allt drama. Först stör jag mig på bachelor som grej men jag kollar ändå. Sen stör jag mig ofantligt på att det blir något slags drama bland tjejerna när en av dem inte vill berätta inför 15 andra om hon kysste killen eller inte. Asså give me a break, jag hade blivit galen. Hade aldrig orkat sitta där om nån ba "men du är ju inte äääärliiiiiiiiiiig". :yuck::arghh:
 
Jag stööör mig på bachelor och allt drama. Först stör jag mig på bachelor som grej men jag kollar ändå. Sen stör jag mig ofantligt på att det blir något slags drama bland tjejerna när en av dem inte vill berätta inför 15 andra om hon kysste killen eller inte. Asså give me a break, jag hade blivit galen. Hade aldrig orkat sitta där om nån ba "men du är ju inte äääärliiiiiiiiiiig". :yuck::arghh:

Haha, så jävla dumt alltihop. Men jag måste kolla. Karln jobbar där jag jobbar 😂
 
Oooooch nu stör jag mig på han som är bachelor. "Är du här för miiiiin skull eller för äventyret?" Men alltså vad fan kom igen!! Han är ju knappast där för alla 15 tjejers individuella skull, det är ju tjejer som produktionen valt ut och HAN dejtar alla samtidigt och hånglar runt medan han kräver att dom ska ba "ååååh nääää det är bara DUUUUUU". BLÖRK.
 
Oooooch nu stör jag mig på han som är bachelor. "Är du här för miiiiin skull eller för äventyret?" Men alltså vad fan kom igen!! Han är ju knappast där för alla 15 tjejers individuella skull, det är ju tjejer som produktionen valt ut och HAN dejtar alla samtidigt och hånglar runt medan han kräver att dom ska ba "ååååh nääää det är bara DUUUUUU". BLÖRK.
Speciellt när det är precis i början när de inte ens känner honom.
 
Oooooch nu stör jag mig på han som är bachelor. "Är du här för miiiiin skull eller för äventyret?" Men alltså vad fan kom igen!! Han är ju knappast där för alla 15 tjejers individuella skull, det är ju tjejer som produktionen valt ut och HAN dejtar alla samtidigt och hånglar runt medan han kräver att dom ska ba "ååååh nääää det är bara DUUUUUU". BLÖRK.
Jag undviker det programmet med alla men möjligt. Spelar ingen roll om det är den svenska/amerikanska/australiska etc versionen.
 
Stör mig på mig själv.

Om ett par timmar ska jag sitta i bilen för att hämta upp en god vän.

Har jag satt motorvärmare på bilen? näe
Har jag kört den där tvätten som jag måste köra idag? näe
Har jag duschat? näe

Men jag har faktiskt ätit frukost. Alltid något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 321
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 478
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 359
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp