Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag står mig på en idiot jag såg på tv som hette Jacob rees mogg eller nåt liknande körigt och gud vilken ärkekonservativ otäck man som bara är några år äldre än jag själv. Också stör jag mig på att jag stör mig. Jag vet ju att uk är ett vidrigt klassamhälle.
Åh, vad det han som uttalade sig om hur han tyckte att May borde avgå och huruvida det kunde kallas för en kupp? Han var en så stereotyp Tory att jag blev alldeles illamående!
 
:eek: Det är jag glad över att slippa iaf! Måste äta varannan timme så då skulle jag verkligen inte göra annat än att äta :D
:eek:
Oj, äta varannan timme låter jätteofta, haha nej, det skulle inte bli mycket tid över om du var tvungen att äta varannan timme - två timmar :D
Jag är rätt slarvig med maten och på lediga dagar har jag lätt för att hoppa över tex lunchen. Med anledning att det är ju så jäkla tråkigt att slösa två timmar på att äta. Då menar jag bara äta, laga maten och städa efter tillkommer utöver de två timmarna.. :meh:

Undra om man kan slå något rekord i hur sakta man äter? :rofl:
 
:eek:
Oj, äta varannan timme låter jätteofta, haha nej, det skulle inte bli mycket tid över om du var tvungen att äta varannan timme - två timmar :D
Jag är rätt slarvig med maten och på lediga dagar har jag lätt för att hoppa över tex lunchen. Med anledning att det är ju så jäkla tråkigt att slösa två timmar på att äta. Då menar jag bara äta, laga maten och städa efter tillkommer utöver de två timmarna.. :meh:

Undra om man kan slå något rekord i hur sakta man äter? :rofl:
Ja jag har gjort en gastric bypass nyligen så det blir ofta (och är därför jag äter långsamt, äter gärna snabbare men uj vad dåligt jag mår då). Skittråkigt, får ha larm på telefonen för att ens komma ihåg att äta och svär som en jävla borstbindare varje gång det larmar :laugh:

Jag tror du har slagit det rekordet redan, två timmar låter rätt extremt långsamt ;)
 
Ja jag har gjort en gastric bypass nyligen så det blir ofta (och är därför jag äter långsamt, äter gärna snabbare men uj vad dåligt jag mår då). Skittråkigt, får ha larm på telefonen för att ens komma ihåg att äta och svär som en jävla borstbindare varje gång det larmar :laugh:

Jag tror du har slagit det rekordet redan, två timmar låter rätt extremt långsamt ;)
Inte för att jag har superkoll på vad gastric bypass innebär, men det låter inte som något jättekul. Tror nog de flesta påverkas negativt av att äta för snabbt.
Förstår att det är tråkigt att behöva äta så ofta, hade nog också sagt en eller två svordomar om jag hade haft alarm i mobilen som påminner om att äta (typ som på morgonen, när alarmet ringer) :laugh:

Ja, du har nog rätt i att jag redan slagit det rekordet. Två timmar är rätt lång tid, så tack och lov går det lite snabbare ibland :up:
 
Nu stör jag mig på att bussen var 3min tidig (den är ALLTID 5min sen annars) så när jag skulle byta till den lämnade den precis stationen. Nu får jag vänta 30min :arghh: detta eviga störningsmoment, kallat Västtrafik... alltid är det något. :cautious:

Och ja, jag är medveten om att i vissa samhällen får man vänta mer än en timme om man missar den första bussen. Men jag bor i en stad och hade inte planerat att vänta här 30min :)
 
På 12 åriga fröken här hemma som istället för att ta ansvar för vad hon gör, beter sig som 10 är yngre och sitter och skriker och gnäller och skyller ifrån sig på alla andra.
 
På 12 åriga fröken här hemma som istället för att ta ansvar för vad hon gör, beter sig som 10 är yngre och sitter och skriker och gnäller och skyller ifrån sig på alla andra.
Det gör mig genuint ledsen att se hur du skriver om din bonusdotter. Samma när du skrev om hur dåligt du tycker att hon stavar.

Tjejen är 12 - hjälp henne, ha lite medkänsla, engagera dig istället för att sitta och gnälla över henne på nätet. Om inte annat så för det faktum att du inte anonym här och vilket barn som helst nog skulle bli otroligt ledsen av att se sin bonusmamma sitta och skriva på det här viset.
 
På att jag har en geting inomhus. I november. :wtf:

Å andra sidan är det lite svårt att störa sig på (men det går säkert) att det är nio grader plus i november och därmed fullt genomlidbart.
Men vänta bara, det ska bli kallare om några dagar.
Typ köldchock med temperaturer kring nollan (i den del av Sverige där jag bor).
 
När jag har ett ord på tungan, men inte riktigt kan komma på vad det är. Då letar min hjärna efter ordet på både svenska och engelska samtidigt och får kortslutning. Slutar med att jag står som ett fån och inte kommer på något alls. :arghh:
Jag har slutat fungera på svenska ord. Tappar de hela tiden och får försöka översätta engelska ord till svenska.
Värst var förra veckan då jag inte kom på vad det svenska ordet för engelskans expert var....:banghead:
Blicken av kollegan....
 
På 12 åriga fröken här hemma som istället för att ta ansvar för vad hon gör, beter sig som 10 är yngre och sitter och skriker och gnäller och skyller ifrån sig på alla andra.

Hon är ett barn, vad förväntar du dig egentligen? Sjukt otrevligt att som bonusförälder sitta och beklaga sig över liknande på en offentlig sida där barnet själv skulle kunna snubbla över det som skrivs och må jättedåligt. Det är upp till dig som vuxen att vara bättre än så.
 
Dumhuvuden på facebook som prompt ska höja sig själva till skyarna och spy galla på andra som i samma sits inte gjort exakt som de.
 
Jag stör mig på de ENORMA mängder flugor som kommit in i höst. :rage:

Nog för att det brukar bli en och annan fluga när de söker vinterläger. Men nu är det nästan löjligt. Jag kör dammsugarröret i taket, och jag öppnar fönstret och schasar ut ett dussin varje dag.
Stora feta vinterflugor som slår hårt mot takoch fönster.
 
På gravida mammor som röker. Liksom, vad f-n är inte det väldigt mycket 70/80 tal när man sa att rökning inte var farligt? Idag vet vi ju bättre och det kan väl inte undgått någon att rökning är farligt?! O_o

Iallafall jag kan inte förstå att man utsätter sig själv och sitt barn för den faran :down:. Speciellt barnet som är helt oskyldigt och bara råkar vara ett foster i en rökande mammas mage :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 567
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 815
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 801
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 664
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp