Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tickande klockor!!! Jag förstår inte hur man inte kan höra det ljudet och inte störa sig på det.

På nätterna på jobbet tar jag ur batteriet ur väggklockan, annars hade jag blivit galen! Samma sak hemma hos pappa och gärna hos kompisar jag sover över hos eller lägger klockan i ett annat rum. Hemma har jag självklart ingen alls!
 
Tickande klockor!!! Jag förstår inte hur man inte kan höra det ljudet och inte störa sig på det.

På nätterna på jobbet tar jag ur batteriet ur väggklockan, annars hade jag blivit galen! Samma sak hemma hos pappa och gärna hos kompisar jag sover över hos eller lägger klockan i ett annat rum. Hemma har jag självklart ingen alls!
Uppväxt med en klocka som slog varje timme på andra sidan väggen till mitt rum. Alltså var klockan tolv så slog den 12 slag. Jag hör inte tickande innan någon påpekar det. :rofl: (typ nu insåg jag att väggklockan tickar)
 
Tickande klockor!!! Jag förstår inte hur man inte kan höra det ljudet och inte störa sig på det.

På nätterna på jobbet tar jag ur batteriet ur väggklockan, annars hade jag blivit galen! Samma sak hemma hos pappa och gärna hos kompisar jag sover över hos eller lägger klockan i ett annat rum. Hemma har jag självklart ingen alls!

Håller med!
Yngsta dottern har en tickande väggklocka i sitt rum och de ggr som jag fått byta säng med henne så lägger jag ut den i hallen eller tar ur batteriet för jag ORKAR inte koppla bort ljudet :arghh:
 
Jag är ljudkänslig, men klockor går bra, det är lite intressant! Jag var på en föreläsning om störande ljud och efter ditt inlägg i kombination till det så hör jag både klockan och luftvärmepumpen idag :cautious::rofl:

Haha oj, en fl om störande ljud lät som om det lätt kan bli kontraproduktivt ja? ^^
 
Tjejen framför mig i bussen. Hon har suttit 20min och skrikit till personen hon pratar med, och har telefonen på högtalare så alla i hela bussen tvingas lyssna på samtalet. :rage:
Det värsta är nog att hon pratar om min lillebror och hans vänner, om hur mycket hon hatar dem och hur IQ befriade de är, samt varför hon önskar att min bror byter skola. Att jag är arg (och stör mig på henne) är bara förnamnet.
Hon vet nog inte att jag är hans storasyster, vi ser inte lika ut alls (adopterade båda två) och det skiljer några år på oss så vi bara ett år samtidigt på den skolan - i olika delar av skolan.
Att det aldrig ska ta slut :down:. Det finns ju så att säga anledningar till att jag bytte skola innan jag gått ur deras sista årskurs (i skolan min bror går på nu och tjejen pratar om).
 
Min arbetsplats har en jävla "behovsstädning"!!!

Klasrummen ska städas måndag, onsdag och fredag. MEN om städaren inte tycker det behövs så städas de inte.
Gissa hur ofta det städas när den som ska göra jobbet får välja om det ska göras eller inte :banghead: :banghead: :banghead:
Inte varje vecka....
 
Min arbetsplats har en jävla "behovsstädning"!!!

Klasrummen ska städas måndag, onsdag och fredag. MEN om städaren inte tycker det behövs så städas de inte.
Gissa hur ofta det städas när den som ska göra jobbet får välja om det ska göras eller inte :banghead::banghead::banghead:
Inte varje vecka....
Ja jösses :meh:
 
Det här förbannade vädret, blöta hundar och att en av dem la sig i min säng när jag var i vardagsrummet och fikade! :arghh:
 
Det släpptes biljetter till en konsert på Dalhalla idag. Försökte boka på förmiddagen då fungerade inte bokningssidan. Nu är alla de bästa platserna slut så vi får sitta på kanten :(
 
Jag stör mig på att det fattades 9 assietter i paketet idag när jag hämtade ut den Swedish graceservis vi beställt. Ingen följesedel fanns med heller. Någon har uppenbarligen haft bråttom när de packat leveranser... (Har såklart hört av mig till företaget, men hur bevisar jag egentligen att det fattas delar ifall det ifrågasätts?)
 
Jag stör mig på att det fattades 9 assietter i paketet idag när jag hämtade ut den Swedish graceservis vi beställt. Ingen följesedel fanns med heller. Någon har uppenbarligen haft bråttom när de packat leveranser... (Har såklart hört av mig till företaget, men hur bevisar jag egentligen att det fattas delar ifall det ifrågasätts?)
Dom borde ha en plocklista. Alternativt så borde dom ha koll på sitt lager och räkna och se att dom har 9 för mycket. Om dom mot förmodan inte skulle tro dig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 747
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 682
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 662
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp