Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att jag hux flux blev tvungen att åka till Örebro i morgon tidigt som fasen. Inte vad jag hade planerat nej.
 
Återkommande irritation som upprepades idag.

Jag kör om en långsam lastbil. Bilen bakom mig kör ockå om. Jag lägger mig i mitt marschtempo (en bit över hastighetsbegränsningen....) Bilen bakom mig kör om mig och saknar sedan in framför mig.

VARFÖR ska folk köra om mig när de planerar att köra saktare än jag kör???
 
Återkommande irritation som upprepades idag.

Jag kör om en långsam lastbil. Bilen bakom mig kör ockå om. Jag lägger mig i mitt marschtempo (en bit över hastighetsbegränsningen....) Bilen bakom mig kör om mig och saknar sedan in framför mig.

VARFÖR ska folk köra om mig när de planerar att köra saktare än jag kör???
Visst blir man tokig?!
Lägger till - dom som kör 85 på 110-väg. WHY!!??
 
Jag stör mig på att jag inte är pysslig för fem öre. Men eftersom jag har tråkigt (...har egentligen en miljon saker att göra fast de sakerna är tråkiga så jag skjuter upp det...) så kom jag på att "yes, jag ska vika origami figurer" och tänkte direkt efter att "jag börjar med en tulpan, det måste vara ganska enkelt"... eh nahh... inte riktigt så enkelt som jag trodde. Kan hända att det kommit en och annan svordom de senaste ca 10 minutrarna :angel:

Detta är inte min grej, men jag vill ju så gärna att det ska vara min grej! Jag vill kunna pyssla och tycka att det är kul och rogivande! Men det går inte :mad: :arghh:
 
SMHI: 10-12 minus
MiaMia: Det blir säkert 15 som igår...
Termometern nu: 22

Men jag ska i vart fall inte göra samma :banghead: som igår och bara ta de vantarna som ligger framme. Utan gräva fram de riktiga kallvädersvantarna ur skåpet eller var de nu kan ha legat sedan förra året. :idea:
 
Förkyld med feber för fjärde gången den här hösten mvh queen of the karensdag :arghh: Missar jobbets julfest också...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 563
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 809
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 796
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 664
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp