Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.

Snowball

Trådstartare
Jag stör mig på att det står övrigt mellan 12-13 på mitt schema på måndagen och jag har ingen aning om vad detta övrigt innebär :confused: Medarbetarsamtal är min gissning men jag har ingen aning och det stör mig att jag kommer att grubbla på detta hela helgen :cautious: Tittar jag på dagsschemat är det några till som har en timmes "övrigt" men de flesta har en timmes personalmöte :meh:
Men vadå övrigt :crazy:
 
Jag stör mig på att en tredjedel av tentan jag pluggar på är sjukt oklar. Vad ska vi lära oss? Varför är det här en tentafråga, finns inget på pp om det..?
 
På arrangemang där ingen verkar ha talat om för funktionärerna vad som gäller. De spelar in film på gatan utanför mitt kontor den här veckan, men vi fick för länge sedan information från filmbolaget om att det inte skulle vara några problem att komma fram till byggnaden. Jomen tjena! Ingen av de funktionärer som jobbar vid avspärrningarna verkar ha fått den här informationen, och i morse blev jag runtskickad till fyra olika gator innan jag hittade någon som kunde tänka sig att släppa in mig. Snacka om att jag kände mig besvärlig!

När jag kom tillbaka från lunchen nu för någon halvtimme sedan blev jag tillsagd att vi under inga omständigheter fick lov att gå in förrän på söndag när de filmat klart! Eeeh, alltså jag har redan varit inne en gång idag och har en hel del viktiga grejer där uppe på kontoret... Fick vänta i 35 minuter på att de skulle bli klara med nån stuntscen, och sen kom en tjurig snubbe och eskorterade mig till dörren.

Och så stör jag mig på att det är en sån jäkla skitfilm som Fast & Furious som orsakar allt det här, det hade väl i alla fall kunnat vara något bra! :arghh:
 
På arrangemang där ingen verkar ha talat om för funktionärerna vad som gäller. De spelar in film på gatan utanför mitt kontor den här veckan, men vi fick för länge sedan information från filmbolaget om att det inte skulle vara några problem att komma fram till byggnaden. Jomen tjena! Ingen av de funktionärer som jobbar vid avspärrningarna verkar ha fått den här informationen, och i morse blev jag runtskickad till fyra olika gator innan jag hittade någon som kunde tänka sig att släppa in mig. Snacka om att jag kände mig besvärlig!

När jag kom tillbaka från lunchen nu för någon halvtimme sedan blev jag tillsagd att vi under inga omständigheter fick lov att gå in förrän på söndag när de filmat klart! Eeeh, alltså jag har redan varit inne en gång idag och har en hel del viktiga grejer där uppe på kontoret... Fick vänta i 35 minuter på att de skulle bli klara med nån stuntscen, och sen kom en tjurig snubbe och eskorterade mig till dörren.

Och så stör jag mig på att det är en sån jäkla skitfilm som Fast & Furious som orsakar allt det här, det hade väl i alla fall kunnat vara något bra! :arghh:

Har du sett Vin Diesel ännu? :d :D

Edit: Jason Statham funkar också :up:
 
Har du sett Vin Diesel ännu? :d:D

Edit: Jason Statham funkar också :up:
Nej, man kan knappt ens stanna för att ta upp nycklarna ur fickan utan att 639 funktionärer ger en skarpa "vad fan gör du här vi håller på med något livsviktigt"-blickar och hojtar att man ska skynda sig att försvinna, så jag har inte vågat titta mig omkring :o Men många fina bilar & motorcyklar har jag gått förbi! Och det har skjutits (eller "skjutits") friskt hela dagen, blandat med skrikande bildäck, så det verkar vara en minst sagt actionspäckad historia!
Alltså hur många Fast & Furious finns det :confused:
FÖR MÅNGA.
 
Jag stör mig på att det kom ett sms om att "Vi har sökt nå dig för en leverans av blommor", ringer upp och får intrycket att leverans sker under dagen idag. Kommer hem vid 18-tiden, inga blommor vid dörren. Jag misstänker väl att det är någon som skickat blommor en dag för tidigt, men vem?
 
Jag stör mig konstant på att jag har tappat rösten. Alltså, jag behöver ju inte ens kunna prata för att kunna skriva, men nu kan jag inte skriva för att jag inte kan prata. Hur störande är inte det??? Var tvungen att ställa in 6 föreläsningar jag skulle hålla och nu måste jag trycka in dem i ett alldeles för trång schema och så har jag ont i halsen också.:crazy:
 
Jag stör mig konstant på att jag har tappat rösten. Alltså, jag behöver ju inte ens kunna prata för att kunna skriva, men nu kan jag inte skriva för att jag inte kan prata. Hur störande är inte det??? Var tvungen att ställa in 6 föreläsningar jag skulle hålla och nu måste jag trycka in dem i ett alldeles för trång schema och så har jag ont i halsen också.:crazy:
Varmt vatten (så pass varmt som man klarar av att dricka det) honung och ingefära är suveränt mot halsont. Vet inte om det hjälper mot rösten men kan säkert vara bra mot det också
 
På att jag är så jääädra opysslig av mig men ändå av någon outgrundlig anledning bestämt mig för att göra min egen Halloween-kostym i år. Inget avancerat... För den som är ens det minsta lilla pysslig, vill säga. En annan har tummen mitt i handen och har redan lyckats göra två stora misstag. Hur tänkte jag här? :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 476
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 353
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp