Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, nej :arghh:
Glömde själv en halv gurka i en väska över en helg, ingen rolig syn :wtf:
Indeed! Kan ju inte slänga väskan i tvätten heller precis... Har vänt den ut och in och stoppat fodret i en skål med diskmedelsvatten så får jag skrubba lite imorrn.
Ska väl vara glad att det inte är en gurka dock, gamla gurkor är fan inte att leka med! :yuck:
 
På att jag snart suttit uppe 2,5 timme med sonen som tydligen vill vara vaken nu och titta på Pippi Långstrump :arghh:
 
Stör mig på att jag inte får sova pga allmän jävla ångest... :down:
 
Tidsskillnad!
Jag vill kunna hålla kontakten med mina vänner (i andra världsdelar) utan att någon av oss ska behöva gå upp mitt i natten :mad:
Det är ju inte alls lika kul att skicka ett meddelande, lägga sig, fått svar till morgonen, svara och invänta svar som kommer sent på kvällen som att kunna skicka flera meddelanden varje dag under eftermiddagen/kvällen.
 
Jag har fått ryggskott :arghh: och ena katten går på kortisonbehandling för inflammation i tarmen och han är vrålhungrig hela tiden.
 
Bilden säger allt.
 

Bifogade filer

  • 20181211_122023.jpg
    20181211_122023.jpg
    208,3 KB · Visningar: 44
Idag stör jag mig på halka.
Och på att de som äger marken/parkeringen tydligen inte tror att människor behöver förflytta sig på den väldigt halkiga parkeringsplatsen.
Eller åtminstone inte är känsliga för halka.
 
Matte..... och siffror i allmänhet! Speciellt negativa tal. Försöker förstå hur man räknar med negativa tal när allt går emot vad det står i instruktionerna.

Om jag räknar rätt ska 2+1+0+(-1)+(-2)=0 men enligt facit ska det bli 1 :confused:

Jag förstår inte varför jag inte förstår hur tusan siffror hänger ihop. Det är tusan ett under om jag lyckas bli godkänd på detta.
 
Matte..... och siffror i allmänhet! Speciellt negativa tal. Försöker förstå hur man räknar med negativa tal när allt går emot vad det står i instruktionerna.

Om jag räknar rätt ska 2+1+0+(-1)+(-2)=0 men enligt facit ska det bli 1 :confused:

Jag förstår inte varför jag inte förstår hur tusan siffror hänger ihop. Det är tusan ett under om jag lyckas bli godkänd på detta.
Fel i facit. Är det inte något skrivfel/läsfel någonstans så är det du som har rätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 476
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 353
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp