Störiga saker vi stör oss på, del 42

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 231
  • Visningar Visningar 54 099
Lusse lelle Lusse lelle
Elva nätter före jul
Lusse lelle Lusse lelle
Elva nätter före jul
Nu äro vi hitkomna
Så näst före jul
Nu äro vi hitkomna
Så näst före jul
Lusse lelle Lusse lelle
Elva nätter före jul
Lusse lelle Lusse lelle
Elva nätter före jul
Nu äro vi hitkomna
Så näst före jul
Nu äro vi hitkomna
Så näst före jul
Nu äro vi hitkomna
Så näst före jul
Nu äro vi hitkomna
Så näst före jul

:D peppigt.
Verkligen inte modernt;)

Eller hur! Min syster när jag berättade det för, vi pratade i telefon när jag försökte göra det, "Men va, vad hände med mail?" Hon är 37. Och sedan, "sån app har inte jag, eller den har jag nog raderat, för sånt skit håller inte jag på med, fan, jag är för gammal för sånt här, kan saker inte bara vara LÄTTA numera". Jag tror vi åldrades med 90 år båda två plötsligt. Jag gick igenom en massa steg för att fixa konto i whats ap och den tjatar om att lägga till mina konakter och jag vägrar för jag vill inte, jag vill bara ha koden och jag har inte fått någon kod och jag fattar mig inte på hur whats ap ens fungerar. Vilket slöseri med tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid. Glömmer jag mitt lösenord kommer jag förlora min FB! Och jag är inte som ungdomarna, jag har bara haft en sedan tidernas begynnelse! :eek:
Man kan få koden på sms med.

Eftersom telefonen är paj kommer jag att behöva spendera hela arbetsdagen imorgon i tystnad, utan ljudbok... jag vet faktiskt inte hur folk fungerar utan antingen musik eller bok. Risken finns att jag får ett smärre sammanbrott.
Det kommer desstutom att bryta mitt nästan två år långa streak med audible (lyssnat varje dag) om jag inte sätter mig och lyssnar vid datorn sen.

Hyresvärden ska göra inspektioner av lägenheterna idag och imorgon. De skickade ut ett brev där det stod att man inte kunde bestämma dag eller tid och att alla med djur skulle stanna hemma.

Så när jag har tre olika vårdbesök idag så behöver min mamma vara hemma hos mig och passa när jag är borta.

Nu när jag kommer hem emellan besöken ser och hör jag hur alla tanterna springer efter fastighetsvärdarna och kräver att de ska ta deras lägenheter först och inte i tur och ordning :rage:

Liknande trådar

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Låt katten vara katt - foder

Hästrelaterat

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

• Märklig reklam

Omröstningar