Nu är du bara kinkig, vuxenblöja?Gissa hur det är att ha golvet fullt av hundar och två katter som låser benen i sängen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är du bara kinkig, vuxenblöja?Gissa hur det är att ha golvet fullt av hundar och två katter som låser benen i sängen?![]()
Funkar med hink.Nu är du bara kinkig, vuxenblöja?
![]()
Det har de gjort på Grans Naturbruksgymnasium i Öjebyn också. Det är/var en massa hål och gångar i byggnaden (rätt gammal lagård/stall) så de använde illrar för att jaga ut råttorna.De har använt kombon iller och hund för att handskas med råttor i Malmö tror jag det var för något år sedan. Illrarna skrämde fram dem och hundarna avslutade jobbet.
https://www.svt.se/nyheter/video/lrv1r7-illerdad-planeras-har-ar-malmorattornas-nya-fiende
Ja men skönt att slippa vara orolig för ormar på jobbet iaf...På alla som säger ”Det är krispigt” när det är så kallt så så det värker.
Förmodligen skyldig.På alla som säger ”Det är krispigt” när det är så kallt så så det värker.
I feel ya. Råkar ut för samma sak fast med Bring. Varje gång.Jag hade beställt ett paket som skulle komma till en paketbox 450 meter från mitt hem. Paketboxen var tydligen full. Istället för att lämna in paketet till närmsta paketutlämningsställe så har det nu hamnat i en paketbox 4,5 km bort??? Why, PostNord? Why!?
Gav Bring skitkasst omdöme på nätet och väljer i fortsättningen andra alternativ.I feel ya. Råkar ut för samma sak fast med Bring. Varje gång.
Jag väljer också bort Bring nu när jag vet.Gav Bring skitkasst omdöme på nätet och väljer i fortsättningen andra alternativ.
Det låter som en MARDRÖM att städa-22 här och det har skett en olycka i min bil. En energidryck har EXPLODERAT i min bil under tiden jag var uppe i stallet och mockade. Iiiis i hela bilen, det satt i taket…. Alltså den har inte bara öppnat sig utan burken har exploderat…(tur att det inte hände när jag körde).
Jo jag kunde väl räknat ut det så får skylla mig själv![]()
Jaaa, nu borstade jag ut isen jag såg men det lär ju bli mer att städa….Det låter som en MARDRÖM att städa!!