Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, är nog samma på alla doser.Ok det verkar finnas en 5 mg också, samma pris?
Äsch, vi har alltid sagt det med kärlek till både människbarn och djur i vår familj.Haha jag tycker bebis/bäbis är betydligt bättre än unge. Ser framför mig Emils pappa med sitt ”förgrömmade unge”![]()
Jo använder mest på forumet. Kan ju inte gärna säga namnetÄsch, vi har alltid sagt det med kärlek till både människbarn och djur i vår familj.Generellt vet jag inte riktigt när man använder bebis till vardags om det inte är för att tala om generella spädbarn, annars säger man väl mest namnet eller ett smaknemn?
*SmeknamnÄsch, vi har alltid sagt det med kärlek till både människbarn och djur i vår familj.Generellt vet jag inte riktigt när man använder bebis till vardags om det inte är för att tala om generella spädbarn, annars säger man väl mest namnet eller ett smaknemn?
Jo, men det är lite annars. Här vet vi ju inte hur du uttalar det heller.Jo använder mest på forumet. Kan ju inte gärna säga namnet![]()
Fel trådRoar mig med detta
Visa bifogad fil 181967
Gör det nått då?Stör mig på att mina bästa träningstights gick sönder i en söm. Och när jag skulle laga dem så lyckades jag sätta sömmen på utsidan!
Jag HATAR att sprätta.![]()
Vad ska du ha granriset till ?Gått långpromenad med hundarna och passade på att släpa med mig granris som jag hittade efter en gallring. Nu har jag ont i fötterna och är halt på ena foten, har ju varken gått längre eller på sämre underlag än jag brukar och med samma skor. Blir nog ingen långpromenad i morgon om jag inte är bättre + det är skitjobbigt att behöva ha ena hunden kopplad pga att den andra höglöper.![]()
Till hästarna?Vad ska du ha granriset till ?
Jag lägger in några kvistar om jag hittar. Jag ser dem inte äta av dem men det går åt. Ponny i hagen bredvid får lite ibland av mig och jag ser att hon tuggar i sig av dem, bara de minsta och mjuka och jag har lov av ägaren att ge henne lite ibland. Mina får större grenar men det är det små och mjuka de äter av och lämnar det grövre.Vad ska du ha granriset till ?
Tänkte inte på det.Jag lägger in några kvistar om jag hittar. Jag ser dem inte äta av dem men det går åt. Ponny i hagen bredvid får lite ibland av mig och jag ser att hon tuggar i sig av dem, bara de minsta och mjuka och jag har lov av ägaren att ge henne lite ibland. Mina får större grenar men det är det små och mjuka de äter av och lämnar det grövre.