Störiga saker vi stör oss på, del 44

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 137
  • Visningar Visningar 46 661
Ok det verkar finnas en 5 mg också, samma pris?
Ja, är nog samma på alla doser.

Jag tar en depottablett nu men företaget som sålde den verkar ha försvunnit från webben + att det har blivit osäkrare att köpa från utlandet för de kollar ju fler försändelser numera. Har ingen lust att betala typ 900 kr för ingenting.

Haha jag tycker bebis/bäbis är betydligt bättre än unge. Ser framför mig Emils pappa med sitt ”förgrömmade unge” :rofl:
Äsch, vi har alltid sagt det med kärlek till både människbarn och djur i vår familj. :D Generellt vet jag inte riktigt när man använder bebis till vardags om det inte är för att tala om generella spädbarn, annars säger man väl mest namnet eller ett smaknemn?

Äsch, vi har alltid sagt det med kärlek till både människbarn och djur i vår familj. :D Generellt vet jag inte riktigt när man använder bebis till vardags om det inte är för att tala om generella spädbarn, annars säger man väl mest namnet eller ett smaknemn?
Jo använder mest på forumet. Kan ju inte gärna säga namnet 😅

• Gilla
Reactions: Sel
*Smeknamn

Roar mig med detta
1000002932.webp

Har märkt att jag är mer irriterad än tidigare, det är nog min medicin, det började då och har ju ökat för varje höjning. Kommer bli bättre lagom till nästa helg och så kommer jag höja igen måndagen efter! :rofl: Men det är faktiskt störigt att vara irriterad på småsaker, hade jag varit katt hade jag fräst en hel del känner jag!

Gått långpromenad med hundarna och passade på att släpa med mig granris som jag hittade efter en gallring. Nu har jag ont i fötterna och är halt på ena foten, har ju varken gått längre eller på sämre underlag än jag brukar och med samma skor. Blir nog ingen långpromenad i morgon om jag inte är bättre + det är skitjobbigt att behöva ha ena hunden kopplad pga att den andra höglöper. :down:

Gått långpromenad med hundarna och passade på att släpa med mig granris som jag hittade efter en gallring. Nu har jag ont i fötterna och är halt på ena foten, har ju varken gått längre eller på sämre underlag än jag brukar och med samma skor. Blir nog ingen långpromenad i morgon om jag inte är bättre + det är skitjobbigt att behöva ha ena hunden kopplad pga att den andra höglöper. :down:
Vad ska du ha granriset till ?

Vad ska du ha granriset till ?
Jag lägger in några kvistar om jag hittar. Jag ser dem inte äta av dem men det går åt. Ponny i hagen bredvid får lite ibland av mig och jag ser att hon tuggar i sig av dem, bara de minsta och mjuka och jag har lov av ägaren att ge henne lite ibland. Mina får större grenar men det är det små och mjuka de äter av och lämnar det grövre.

Jag lägger in några kvistar om jag hittar. Jag ser dem inte äta av dem men det går åt. Ponny i hagen bredvid får lite ibland av mig och jag ser att hon tuggar i sig av dem, bara de minsta och mjuka och jag har lov av ägaren att ge henne lite ibland. Mina får större grenar men det är det små och mjuka de äter av och lämnar det grövre.
Tänkte inte på det.

En brevvän har inte fått brevet jag skickade i september. :mad: Så ska skriva ett nytt och skicka igen. Minns inte vad jag skrev men ev. har jag det sparat för jag kan ha skrivit på datorn … hoppas.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Uppdateringstråd 32
  • Nosework-tråden

Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Nääär vänder det?

Hästrelaterat