Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa och hänga upp silverduk inne under sommardagarna? Jag hade en hängande på den inglasade balkongen i somras och det var så braVill köpa markis till min balkong, men BRF-ens regler kring färg gör att det inte ser ut som att jag kan köpa en billig variant utan måste specialbeställa och då blir det för dyrt mot vad jag vill lägga
Ska nog åka till Hornbach ändå och dubbelkolla, men hoppet dog lite.. får kanske bli en stor parasoll istället, men får inte samma täckning och inte heller kylande effekt inne i lgh av det..
Jag hade omvänt, min bil var på service och fick veta att hjullagret behövde bytas men sa inget om spindelleden som faktiskt behövde bytasHar bilen inne på service och nu säger de att jag har en spindelled som måste bytas, kruxet är att jag vet att hjullagret behöver bytas och det säger även besiktningen. Nog borde de väl veta om det är spindelleden eller hjullagret, eller bägge? Vi är överens om vilket hjul det gäller iaf.
De bytte inte kupéfiltret som avtalat utan de tänkte att de kunde göra det när jag bytte spindelled, men anledningen var att jag hade för mycket på golvet på passagerarsidan. En flugmask, kupévärmare en rulle papper, handskar, äpplen, morötter ... Så nu har jag tömt golvet så de får byta filtret iaf och så ska jag kolla upp vad det kostar på ett par andra verkstäder att byta spindelled/hjullager.
Nu lutar jag mer åt att det faktiskt är spindelleden och inte lagret efter att jag fått en beskrivning av verkstadskillen.Jag hade omvänt, min bil var på service och fick veta att hjullagret behövde bytas men sa inget om spindelleden som faktiskt behövde bytas![]()
Jag tycker det är jobbigt när experter inte vet så att jag känner att jag själv måste ta reda på saker. Finns ju en anledning till att jag lämnar bort.Nu lutar jag mer åt att det faktiskt är spindelleden och inte lagret efter att jag fått en beskrivning av verkstadskillen.
Tack för tipset, men huvudsyftet är att kunna använda balkongenTesta och hänga upp silverduk inne under sommardagarna? Jag hade en hängande på den inglasade balkongen i somras och det var så bra
Kände mig trött i huvudet igår efter jobbet, funderade på att lägga mig tidigt men körde ett rejält pass på crosstrainern istället och det kändes okej tills den sista stunden. När jag kom hem kändes det mer som att det var migrän - mådde verkligen dåligt när jag lade mig i sängen. Idag kan jag konstatera att japp - migrän. Jag lyckades alltså troligen träna med påbörjad migrän. Migrän är (typ) den enda gången då de fysioterapeuter som jag går/gått till avråder från fysisk aktivitet, och det finns en anledning till det.. Tog en sumatriptan nu på morgonen men hittills känner jag ingen effekt av den (på smärtan, det känns i huvudet att jag tagit den dock) såhär dryga timmen efteråt. Cola och energidryck packat, hoppas klara av arbetsdagen..fan också! Så jäkla onödigt!
![]()
Jag får alltid en sån dag, oftast mitt under en värmebölja i juliJag har, från ingenstans, vääärldens jullängtan!?Borde få saker gjort, men sitter istället och googlar juliga recept och tips på hemmagjort pynt
![]()
Jag har gjort samma många gånger innan jag lärde mig hur min huvudvärk fungerar och när den går in i migränstadieKände mig trött i huvudet igår efter jobbet, funderade på att lägga mig tidigt men körde ett rejält pass på crosstrainern istället och det kändes okej tills den sista stunden. När jag kom hem kändes det mer som att det var migrän - mådde verkligen dåligt när jag lade mig i sängen. Idag kan jag konstatera att japp - migrän. Jag lyckades alltså troligen träna med påbörjad migrän. Migrän är (typ) den enda gången då de fysioterapeuter som jag går/gått till avråder från fysisk aktivitet, och det finns en anledning till det.. Tog en sumatriptan nu på morgonen men hittills känner jag ingen effekt av den (på smärtan, det känns i huvudet att jag tagit den dock) såhär dryga timmen efteråt. Cola och energidryck packat, hoppas klara av arbetsdagen..fan också! Så jäkla onödigt!
![]()
Be dem ta hem, de tjänar mer på sina egna märken men säg ifrån!Det stör mig att SÅ många matvaror som vi älskar, försvunnit från ICA (och andra butiker). Vad hände med Barillas Olivsås (till pasta)??? Vaa?? De andra finns men inte med oliver. Och ABBA:s gratängsås Mild tomat och örter, till fisk - puts väck! Listan kan bli lång. Allt vi gillar försvinner. Har vi så märklig smak?!?
Värst av allt är ändå ABBA:s jättegoda Makrill i tomatsås (Mästarmakrill) - borta. Vi till och med kontaktade dem ... och den har utgått pga låg efterfrågan...Hade jag vetat det hade vi köpt upp lagret!!
Suck.
Många matvaror byts (o)märkligt ut mot ICA:s egna..... Väldigt irriterande.