Störiga saker vi stör oss på - del 9

Men inför storhelger är ju många smått galna när de ska handla O_o

Jag blev bryskt påmind om det idag - kom till affären runt 9:30 och det var redan invasion. :arghh: Jag fick snabbt rafsa åt mig det jag skulle ha och skynda mig till kassan för att slippa ifrån folkstormen. Så det stör jag mig på extra idag - att alla tvunget måste handla precis samtidigt. :cautious:
 
Stör mej som fan på att jag sabbade kladdkakan genom att glömma äggen :banghead:. Å nu har jag inget smör kvar. Så det är bara att glömma den där förbannade kakan :arghh::rage: det blev typ bränt smör med mjöl. Å farsan blev sur för att han inte fick äta skiten som blev:banghead: O_o
 
Att sambon låter löptiken vara i sängen, utan tikskydd :meh: Hon är inte en hund som städar efter sig själv heller. :cautious:
 
Att jag inte får somna om på mornarna! Jag har inget emot att vakna till, behöva pinka eller släppa ut katten men när sömnen inte vill infinna sig igen så blir jag frustrerad.
Ja, ja... idag var det 5:30 iaf istället för 3:15.
 
Stör mig på att jag skulle blocka en person på fb, men troligtsvis har personen blockat mig då denne inte går att hitta alls. Hade helst velat ha blockningen på min sida, nu måste jag hålla ögonen öppna.
 
Bränt mig i solen, igen :meh:

Jag var inte ute länge, det var inte särskilt soligt, men jag är ju helt jäkla överkänslig tydligen.

Idag är det de vanliga, dekoltage och axlar, som tagit mest stryk. Men som bubblare har jag ovansidan på foten och hårbotten! Så trött på att aldrig bli brun, jag kommer bara i olika nyanser av rosa...
 
Bränt mig i solen, igen :meh:

Jag var inte ute länge, det var inte särskilt soligt, men jag är ju helt jäkla överkänslig tydligen.

Idag är det de vanliga, dekoltage och axlar, som tagit mest stryk. Men som bubblare har jag ovansidan på foten och hårbotten! Så trött på att aldrig bli brun, jag kommer bara i olika nyanser av rosa...

I hear you, solen och jag är INTE vänner (jag får soleksem DIREKT). Hårbotten brukar jag klara för jag har tjockt hår som är uppsatt men ovansidan på fötterna har jag bränt många gånger, förutom de övriga vanliga ställena då :meh:
 
Starar. Det här är andra dagen i rad de sitter utanför mitt sovrumsfönster och skriker tidigt på morgonen när jag vill sova :meh:
På tal om fåglar. Jag stör mig på att de på något vänster lyckats skita på fönstret, som egentligen borde vara omöjligt, men på nått sätt lyckats. 3 ggr om dessutom.
193FDA06-7042-4CFA-9BAB-359E9F6F4947.jpeg
 
Just nu stör jag mig på personen som när hen inte fick svar av mig igår 22:30 på jobbtelefon/mail eller idag 09:20 letar upp mitt privata mobilnummer och smsar där istället och undrar om jag kan hjälpa hen idag. NEJ det kan jag inte, jag jobbar inte helg och det är inte mitt fel att du är ute i sista sekund... Det finns ingen rimlighet i att göra på det sättet..!
 
Just nu stör jag mig på personen som när hen inte fick svar av mig igår 22:30 på jobbtelefon/mail eller idag 09:20 letar upp mitt privata mobilnummer och smsar där istället och undrar om jag kan hjälpa hen idag. NEJ det kan jag inte, jag jobbar inte helg och det är inte mitt fel att du är ute i sista sekund... Det finns ingen rimlighet i att göra på det sättet..!
Vad är det för fel på folk?
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 723
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 785
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 362
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 099
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp