Störiga saker vi stör oss på - del 9

Stör mig på att en kollega (som jobbar under mig) lurade mig igår...

De som jobbar på ranchen och samtidigt bor där får gift cards veckovis som de kan handla mat med.

Kollegan sa att den frågat ranchägaren om ett kort flera ggr men eftersom ägaren inte vart där på några dagar har den inte fått nåt kort.

Jaja tänkte jag och tog ett kort från kassaskåpet och gav.

Jag träffade senare ägaren och sa då att jag gav ett kort.

Visade sig att kollegan då dagen innan varit och storhandlat samt att denne lämnar ranchen om 4 dagar, dvs definitivt inte behövde/har rätt till ett till gift card.

Nu är det inte hela världen men ändå irriterande att denne människa ljög mig rätt upp i
 
Aha, ok, det stör jag mig också på, eller framförallt att de verkar tänka typ "ah, men det här är ju inte lika farligt som vanlig cigg så då är det helt okej att blåsa ut rök i absiket på folk" :rage:
Partners kompis som vapeat inne hos oss och exrökarpartner tycker det är helt ok för det är ju inte riktig rök

Nä men jag vill inte andas in det ändå med mina känsliga luftrör tackar som frågar.
 
Partners kompis som vapeat inne hos oss och exrökarpartner tycker det är helt ok för det är ju inte riktig rök

Nä men jag vill inte andas in det ändå med mina känsliga luftrör tackar som frågar.
Fast det är ju vattenånga? Självklart bestämmer var och en vad som sker hemma hos dem oavsett men det är just vattenånga som andas ut. Dvs. inte värre än att ha en kastrull med kokande vatten på spisen. Sedan kan det självklart finnas diverse smak/luktämne i som stör ändå precis som med parfymer.
 
Fast det är ju vattenånga? Självklart bestämmer var och en vad som sker hemma hos dem oavsett men det är just vattenånga som andas ut. Dvs. inte värre än att ha en kastrull med kokande vatten på spisen. Sedan kan det självklart finnas diverse smak/luktämne i som stör ändå precis som med parfymer.
Jag vet att det är vattenånga men vad det nu var i förutom det irriterade mina luftrör och på typ 50 kvadrat utan dörrar är det svårt att komma undan. Går inte ens att gå ut pga ute röktes riktiga cigaretter. Så är det ju också jobbigt att vara den som ber folk sluta med nåt "ofarligt" när de fick innan. Party pooper. 😊
 
Fast det är ju vattenånga? Självklart bestämmer var och en vad som sker hemma hos dem oavsett men det är just vattenånga som andas ut. Dvs. inte värre än att ha en kastrull med kokande vatten på spisen. Sedan kan det självklart finnas diverse smak/luktämne i som stör ändå precis som med parfymer.
Nej det är inte vattenånga det är oftast glycerin, glykol, aromämnen och nikotin.
 
Partners kompis som vapeat inne hos oss och exrökarpartner tycker det är helt ok för det är ju inte riktig rök

Nä men jag vill inte andas in det ändå med mina känsliga luftrör tackar som frågar.
Men så respektlöst! Tvinga dem att gå runt hela dagen och endast andas genom ett sugrör så kanske de förstår hur kul det är att ha astma.
 
Jag vet att det är vattenånga men vad det nu var i förutom det irriterade mina luftrör och på typ 50 kvadrat utan dörrar är det svårt att komma undan. Går inte ens att gå ut pga ute röktes riktiga cigaretter. Så är det ju också jobbigt att vara den som ber folk sluta med nåt "ofarligt" när de fick innan. Party pooper. 😊
Ja och i sitt eget hem ska man inte behöva känna behov av att gå undan.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
201
Senast: manda
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 601
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 551
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp