Störiga saker vi stör oss på - del 9

En bekant på fb som måste tagga sin pojkvän i alla möjliga löjliga/romantiska/komiska inlägg som florerar. Naturligtvis med mass hjärtan och puss-smileys. Det som är roande i det hela är att hon gjorde likadant med sin förra pojkvän (som såklart också var hennes själsfrände) och ibland har inläggen nu snurrat ett varv så att hon har taggat båda pojkvännerna i samma kommentarsfält, med något års mellanrum. Tack fb för att du gör mig uppmärksam på det i mitt flöde :banghead:
Jag hade en sådan kollega. På fb var allt kärlek och snuttigull, men på jobbet satt hon minsann och gnällde över allt som var fel på honom och deras förhållande.. why liksom?
 
På att där jag bokat synundersökning så tycker de jag ska vara på plats 10 min innan bokad tid. Och så är de sena så jag får vänta 10 + x antal minuter som de är försenade. Suttit i 20 min nu liksom och väntar fortfarande...
 
Jag stör mig enormt på alla engelskspråkiga personer som inte vet hur man skriver ord i plural på engelska.

BF2A5ACD-B90D-4EDF-A203-C9199D342667.jpeg


:arghh:
 
Stör mig på människor som påstår sig vara djurvänner men inte tar sina sjuka och skadade djur till veterinären. :rage:

Stör mig även på vädret börjar bli allt för höstigt. Varken min favorithäst eller jag gillar regn och blåst.
 
Jag stör mig på en viss egoist i familjen. Sorten som bara suckar och himlar med ögonen om man råkar nämna något som hen är ointresserad av. I det här fallet den operation jag efter 1,5 års väntan äntligen ska göra om drygt ett dygn som jag gud förbjude råkade nämna.

Stör mig därtill på att det är hen som åkt på att se till att inget händer första dygnet efter op. Känns inte helt optimalt, om vi säger så.
 
Jag stör mig på en viss egoist i familjen. Sorten som bara suckar och himlar med ögonen om man råkar nämna något som hen är ointresserad av. I det här fallet den operation jag efter 1,5 års väntan äntligen ska göra om drygt ett dygn som jag gud förbjude råkade nämna.

Stör mig därtill på att det är hen som åkt på att se till att inget händer första dygnet efter op. Känns inte helt optimalt, om vi säger så.
Lycka till, zebran!
 
Jag stör mig på en man som varje morgon kommer till busshållplatsen efter andra och placerar sig först i kön. Varje. Morgon. :rage: Lite variation hade jag haft mera överseende med.
Och jag vet att han jobbar på samma ställe som jag dessutom. :cautious: Jag undrar om han är medveten dock, trots att jag sett honom ofta så kom han in på kontoret en morgon (efter att jag sett honom på bussen samma morgon) och hälsade då god morgon som om vi inte sett varandra innan.
Det tar inte så mycket tid att bara le mot varandra :confused:
 
Äsch jag stör mig på lite allt möjligt, just nu även på mig själv som börjar tycka att jobbet är tråkigt och bara längtar till helgerna - fastän jag bara började i våras och har väldigt trevliga kollegor. Och viktigast, troligen kommer att ha svårt att få nytt jobb och skulle bara må sämre som arbetslös :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: manda
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 604
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 570
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp