Störiga saker vi stör oss på - del 9

Just nu stör jag mig på att det är så jävla varmt! Det är bara idag jag har tid att städa, men jag vill ju helst undvika att dö på kuppen...
 

Bifogade filer

  • ben-and-jerrys-peanut-butter-and-cookie-vegan-ice-cream.jpg
    ben-and-jerrys-peanut-butter-and-cookie-vegan-ice-cream.jpg
    110,2 KB · Visningar: 45
Stör mig orimligt mycket på att jag inte hittar startlistor (eller ens när hoppningen öht startar) till en klass där en bekant är med. Jag kan inte se den ändå men.. Jag vill veta när jag ska sitta och uppdatera resultaten liksom
 
På att jag har återupptäckt Singoalla-kex och blivit närmast besatt. Behöver inte fler onyttiga saker att sukta efter i mitt liv!
 
Skavsår :arghh: jag vet aldrig om det bästa är att peta hål på blåsan och sätta på ett plåster eller låta den vara...
 
Bäst är att låta vara, brukar höra ondare om man petar hål. Sen sätta ett skavsårsplåster på istället, så brukar jag göra.
Jag har fått för mig att jag lättare får skav igen när jag inte sticker hål så att jag sen kan dra bort den döda huden. Men det kan också vara ren inbillning :cautious:
 
Har skrivits om det förut, men jag stör mig fruktansvärt på TUI reklamen med absolut fel låt till en semester.
"Let the sunshine" in är nog den mest malplacerade låt jag någonsin kan komma på till en reklamsnutt på tv :banghead::banghead::banghead::banghead:.
Spela hela då för helvetes jävlar ... låten handlar om KRIG inte nån jävla semester.
 
Agria.
Har e faktura på kattens försäkring. Igår fick jag ett brev typ "tack för att du har e faktura och sparar miljön". Varför? :arghh:
Relaterat till detta så stör jag mig på alla som har en sån text i slutet av sitt mail som säger nåt i stil med "tänk på miljön innan du skriver ut detta".
Jag är tvungen att skriva ut en hel del mail på jobbet och kan meddela att den där förbannade texten i 99% av fallen resulterar i ett extra papper som måste skrivas ut.. så ja.. :meh:
 
Jag stör mig på att man ska bestämma sig direkt på telefonen när nån ringer och erbjuder nåt. Jag bad att få hem skrivet erbjudande så jag kan läsa igenom i lugn och ro. Nähäpp det gick inte, nä då avslutar vi här då tyckte jag. Hördes hur sur hon blev. Först pratade hon så fort i början så jag hörde inte varifrån hon ringde eller vad hon ville:banghead:. Så hon fick börja om :D
 
Stör mig på bilföraren som på väg hem från jobbet kör upp svinnära bakom min bil (ÖSREGN och massa vatten på vägen) och börjar blinka med helljusen, inte ett snabbt blink-blink utan långa blinkningar/lämnade helljusen på, gång på gång i iallafall någon kilometer. Blinkade även med blinkersen (ville att jag skulle flytta mig?). När det började så låg jag dessutom på dubbelfilig väg så ville personen om så hade det bara varit att köra om. Till slut när det blev möjligt att svänga av så gjorde jag det, undrade ju om det var nåt fel på min bil? Men kunde inte se nåt konstigt alls....

Jäkla typ!
 
  • Idiooooooter på internet (Facebook i det här fallet). Jag blir så matt så matt så matt.
  • På mig själv. Som bråkar med sagda idioter.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 723
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 779
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 362
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 099
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp