Störiga saker vi stör oss på - del 9

Stör mig på DHL och deras oprofessionella och inkompetenta chaufförer :mad: Gäller såklart inte alla men jag verkar haft oturen att träffa en av dom....
 
Om man ska vara smidig och gå förbi gropen vi har på framsidan, då är det ju smart om man tittar var man går. Annars snubblar man i gropen istället och slår i den jobbiga knölen i armbågen i soptunnan. Nu gör armen okt som fan och jag kan inte böja den. Suck!
 
Som en vidgande cirkel, börja i mitten och häll, och cirkla dig utåt typ :D Om du nu farstår något bättre på den förklaringen? :D
Åååh! Det förstås! Jag tänkte tornado från sidan och bara ":confused: hur ser det ut som en kanelbulle?" :o:rofl: Tack! :up:

För att inte vara alltför OT - jag stör mig på hur trög min hjärna kan vara ibland :angel:
 
Kom på en grej till jag stör mig på. Mitt knä som jag snubblade på för ett par veckor sen - idag gick sårskorpan bort och det syns inget blåmärke. Men när jag rör vid knäet (inte där såret var) så ömmar det fortfarande :mad:
 
Att jag har varit vaken i snart en timme och inte kan somna om, att en bil står på tomgång utanför fönstret och att den sjungande kvinnan är igång igen. Tur att hon åtminstone sjunger bra, men jag föredrar ändå att inte bli varken väckt eller uppehållen av nattlig skönsång.

Edit: Hungrig är jag också, tydligen.
Edit 2: och även ena katten deklarerar hunger utanför sovrumsdörren
 
Min arm är väldigt stel idag, men värker inte lika mycket. Men stör mig på att jag inte kan sätta upp håret, kan inte böja armen så pass mycket.
 
Jag stör mig på att jag måste ringa operationskoordinator idag men hen har bara 2 timmars telefontid och det tutar upptaget :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: manda
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 585
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 502
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp