Storlek på Back on Track täcke

ulle.j

Trådstartare
Ska köpa ett BoT nättäcke och undrar hur de är i storlekarna. Min häst är ett hbl sto på 165 cm och hon har 145 på Horsewear och bucas och 155 på Shires. Vilken storlek tror ni jag behöver? Är de stora,små eller "normala"?
 
Sv: Storlek på Back on Track täcke

Jag tycker att mitt är ganska stort i bogen (trots att återförsäljare påstår att det är litet...). Har strl 155 till min häst som drar 145-155 i täcken. Shires har han i strl 155 o de passar bra. Skulle jag köpa ett BoT nu skulle jag nog ta 145. Vilket du bör ta beror på om hon är kraftig över bogen, då skulle jag tagit 155 annars borde nog 145 passa.
 
Sv: Storlek på Back on Track täcke

ngt litet i storleken, har alla varanter förutom vintertäcket så jag vet hur alla är på olika hästar :P från taniga skitar till grova berg.. haha..
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
427
Senast: sweep
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: CFrisk
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 804
Senast: blayenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp