Storlek på brodd

nilema

Trådstartare
Då vi alla sitter i olika delar av landet och använder hästarna till olika saker, så undrar jag vilka brodd som ni använder er av?

Finns en bild HÄR på olika broddar. (fiffinurligt nog med nummer)

Helt onödigt vetande egentligen men nilema har lite att göra på nattkröken ;)
 
8 eller 10.. Kommer inte ihåg. Lillpållan har travdojjer så hovis tar med hennes brodd i veckan. Hon brukar ha något kortare.. men fler har jag för mig. Eller är jag trött nu :confused: Har för mig att det är 6 brodd i fram. Iaf sitter inte broddhålen lika som på ridhästdojjerna killen har. Han har fyra brodd runtom iaf
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: Empalie
·
Hästvård Nojja är bara förnamnet, testar att slänga iväg en tråd här för att försöka bli lite klokare 🙈 Herr häst hade hagrejs idag på...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
644
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp