Storlek på träns?

Ponny skulle jag gissa på, om den inte har ett väldigt grovt/långt huvud. Cob kan kanske passa. Min häst (som iofs är väldigt ädel i huvudet) har cob på hööks grejer och inte på yttersta hålen någon stans.

Och ja, olika märken har lite olika storlekar på sina olika storlekar. Några tenderar att vara mot större, andra mindre.
 
Mina hästar skiljer det 2 cm på höjden, har inte samma storlek på något trots att det inte är jätte skillnad direkt på grovleken på dom 2.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 484
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej!! Jag såg detta träns på Hööks, och tycker mig se likheter med ett micklem träns. Är detta ett micklem träns? Länk här nedanför till...
Svar
9
· Visningar
1 682
Senast: Lutten
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
Träning Hej! Jag är ny i sadeln och min balans är INTE bra. Jag märker det mest när det gäller trav och att rida lätt, att jag också "håller...
Svar
4
· Visningar
1 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp