Bukefalos 28 år!

Storlek på Transportburar???

K

KESO

Ska om några veckor hämta hem två kattungar och ska köpa transportbur :)
Har hittat en Gulliver 3, den har storleken 38*40*61.
Är den lagom för två kissar?

Glad för svar :bow:
 
Jag har en Gulliver 3 (tror jag i alla fall, det är den stora modellen...). Och den funkar bra för två vuxna katter, om inte båda två är bjässar. Mina två honor (3 och knappt 4 kg) får lugnt plats, och jag får även plats med min hanne (6,5 kg) + en hona.
Två hannar på >6 kg får det nog lite trångt, men framförallt blir det tungt! :p
 
Jag åkte med min hona och hennes 3 10-veckors kattungar i en Gulliver 3 utan problem
Gillar stora burar, och så har jag stoppat in en liten bädd som hon kan sova i :love: :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: Squie
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 020
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
387
Senast: movi
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp