Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

MissFideli

Trådstartare
En 1,5-åring som ligger på c-ponny-mått nu och inte har växt speciellt mycket sen i våras, hur stor kan det tänkas att hon blir?
Hon har bara 165+ hästar i stammen, förutom mamma som är 145, kanske pga tvillingfödsel.

Nyfiken Monika

L

lila

Jag tror att hon blir liten.... Kanske 150 cm.... Om hon inte har tänkt sätta igång och växa sent...

Jag har en (snart) 1,5 åring som är ca 143-146 cm. Enligt tattarmått ska han bli 155-157 cm. Hans mamma är 144 cm och hans pappa 170.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6498 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 206
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej som älskar hästar och tävlar i hoppning upp till LB med min ponny. Nu ska jag äntligen få köpa en ny/en till ponny...
Svar
13
· Visningar
1 494
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
7
· Visningar
1 027
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av...
2
Svar
31
· Visningar
1 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CXXXII
  • Inkomst tre gånger hyran för hyreskontrakt
  • Har ni badat än? :)

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa katträdet/klösmöbeln?