StormBreaker Plus

G

GUSTUR

Är det nån som har erfarenhet av det här täcket?
Storleksmässigt osv.... skulle vilja ha ett extra vintertäcke och funderar på detta. Var både bra pris och snygg färg. Verkar bra.
Kostar 727 kr och är i lila...

Finns här:
www.ridsportshopen.com
 
Jag är väldigt nöjd med mitt Storm Breaker Plus! Har bara haft det i 2 dagar men det har öst ner blötsnö och spöregnat i 2 dagar och det håller tätt. Sitter jättebra på min häst också och tror att de är ganska normala i storlekarna. Men några 727 kr betalade inte jag! 399 kr på Eko!!! :rofl:
 
har inget stormbreaker plus men ett annat stormbreaker.

har det på maxad d ponny , 135 passar PERFEKT i bogen sitter det hur bra som hellst.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 073
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
1 953
Senast: Red_Chili
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 172
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 639
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp