Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar fortfarande på att det ska mojna så vi kan gå ut i skogen!!Hoppas jag inte ondar nu, men det verkar som det blåser mindre nu.
Och bonden är på väg till hemma huset, hoppas jag inte behöver åka hem pronto.![]()
Detta är absolut inte ett problem i Göteborg överlagJag tänker att det hade varit rätt cooltEn ursäkt för mig att skylla på varför hyllor och tavlor hänger lite snett "äsch, du ser i syne, huset rör sig, det måste vara det, jag har satt det rakt!"
![]()
Aha, ja men det sprängs ju lite här i staden där jag bor med men det är ju några km dit så frågan är om jag kan ha det som ursäktDetta är absolut inte ett problem i Göteborg överlag. Jag bor över sprängningarna för västlänken (som många i innerstan)men tack och lov på ett berg, våra tavlor sitter ofta snett efter sprängningarna. De som bor på lera (också många..) har nog en mer permanent lutning
.
Håller tummarna för att allt är helt!Jag skulle vilja gå till skogen med hundarna, men det kommer byvindar som kan välta träd och gå på asfalten är ju skittrist.
Än så länge inget samtal som säger att jag måste köra hem.
Försäkringsbolaget blir nog jätte glad eller inte om jag först byter ruta på bilen o sen kanske behöver ett halvt tak eller nytt staket/hundhus ,övrigt.
Åh, fy fan. Ser många med krossat glas i trädgården som fått rådet att använda grovdammsugare.Jag har massor med skador. Växthuset (glas och metall) är sönderblåst, frågan är om det går att rädda ens en gång. Taket på foderhäcken är sönderblåst. Och skogen....suck....har hur mycket vindfällor som helst och på betet ligger det flera av grannens träd över staketet. Bah! Detta var det sista jag behövde med mitt diskbråck i nacken.