Stormur Vår "lätt"

Sv: Stormur Vår "lätt"

Michis skrev:
Askur från Håkansgården ? :rofl:
Jag har en 7årig valack efter honom som ska visas :D

Jahaa va kul! :) Då visas båda våra askur-bebisar alltså :banana:
Är han 4 eller 5 gångare?
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Jag ska dit o heja/coacha åt mina kompisar o syster :D Mohaha det ska bli kul :D
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Jag ska dit och kolla på mina kompisar:D
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Skrauti skrev:
Ok vad ska jag spana efter? Vad heter era hästar?

Vad kul!, tur för mig att du inte är junior :angel: !

Lycka till du med!

Min häst heter Svalur(en fux.) och en svart som heter Brúda(uttalas Broda.) Det ska bli jättekul! Jag får ialla fall rida som Young Rider tills jag blir 21 och då lär det bli ännu svårare.:(
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

:cry: Jag kanske inte kan tävla, idag när jag kom till hagen märkte jag direkt att något var fel, Kjarkur ville inte gå. Jag tvingade honom att gå och såg att han var halt på ena bakbenet och när vi kom till stallet såg jag att det var ganska svullet. Är det inte helt bra på torsdag tänker jag stryka mig, jag vill inte riskera hans ben....:cry: :cry: :crazy: :crazy: :(
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

lalala skrev:
Jahaa va kul! :) Då visas båda våra askur-bebisar alltså :banana:
Är han 4 eller 5 gångare?

Han är femgångare ut i hovspetsarna ;)
din då ?

ojj, nu förstör vi nog tråden :o
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Skrauti skrev:
:cry: Jag kanske inte kan tävla, idag när jag kom till hagen märkte jag direkt att något var fel, Kjarkur ville inte gå. Jag tvingade honom att gå och såg att han var halt på ena bakbenet och när vi kom till stallet såg jag att det var ganska svullet. Är det inte helt bra på torsdag tänker jag stryka mig, jag vill inte riskera hans ben....:cry: :cry: :crazy: :crazy: :(

:( Aj då! Det där lät ju inte alls bra! Hoppas att han frisknar till senare, det kommer ju som sakt fler tävlingar.:)
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

mollykyl skrev:
Jag är junior så vi kommer tävlar mot varandra!:

Min kusin Amanda ska också tävla som junior, i Lätt Tölt med min mammas häst Brúda (en svart ganska liten häst, men väldigt söt!:love: ) Hoppas det går bra för dig!
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Michis skrev:
Han är femgångare ut i hovspetsarna ;)
din då ?

ojj, nu förstör vi nog tråden :o

haha samma här! jaa vi kanske ska sluta prata om våra askur bebisar nu :rofl:
Lycka till på visningen iaf, vi lär väl ses där! :)
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Josephine skrev:
Och nu glömmer vi inte kameran Frida:angel:

Kommer säkert gå jättebra:love:

hahah nej då jag ska försöka ta kort, om jag inte är för nervös lr ngt :crazy: :angel:
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Kjarkur har inte blivit helt bra så idag strök jag mig från tävlingen. Troligen var det sömtryck eller sömstick i hoven kanske har det blivit en hovböld (var vad veterinären trodde). Så himla typiskt. Men jag följer med min kompis när hon ska tävla sin häst Kolur.
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Va trist! Men det kommer fler chanser :)

Nu börjar jag bli riktigt nervös, voj voj.
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Jag också, jag har varit förkyld nu i veckan med öroninflammation på köpet. :( Som tur är så är öroninflammationen borta, men jag är fortfarande småförkyld med hosta och snuva, fast det är nog slutfasen skulle jag kunna tro och jag har ingen feber så det ska nog gå bra.:) :smirk:
Synd om Skrauti som inte kan tävla med sin häst!:cry:
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Svalan skrev:
Jag också, jag har varit förkyld nu i veckan med öroninflammation på köpet. :( Som tur är så är öroninflammationen borta, men jag är fortfarande småförkyld med hosta och snuva, fast det är nog slutfasen skulle jag kunna tro och jag har ingen feber så det ska nog gå bra.:) :smirk:
Synd om Skrauti som inte kan tävla med sin häst!:cry:
Tur att öroninflammationen är borta, önskar verkligen att det var jag som hade ont i foten istället för Kjarkur då skulle jag iaf kunna vara med...
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Du verkar ha haft ungefär lika mkt tur som jag hade när det gällde tävlingar :crazy:
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
Va trist! Men det kommer fler chanser :)

Nu börjar jag bli riktigt nervös, voj voj.
Jag såg dig, fotade en hel del bilder också, håller på att ladda in dem i datorn nu! Vill du att jag ska lägga ut dem, eller kanske PM:a dem till dig?

Du kanske såg mig med jag hade röd tröja och har blivit rejält solbränd, satt vid hagen bredvid eran när ni plockade ihop den!

Det var kul att titta, på tävlingen men jag var verkligen sugen på att vara med! Men det var kul ändå för min kompis gick till A-final i fyrgången!
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Yeahnny skrev:
Du verkar ha haft ungefär lika mkt tur som jag hade när det gällde tävlingar :crazy:

Vad har hänt för dig då när du ska tävla?
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Ja, bilder vill jag hemskt gärna ha! Jag har ett svagt minne av dig, jag hade så mycket att tänka på, och hade såååå ont av all solbränna jag fick! :rofl:

Jag är förvånad att jag och Fjalar kom etta i fyrgången och tvåa i tölten. Min ridning var långt ifrån den bästa, och Fjalar var så jääääkla hård i mun! Icke pra. :/
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Vilken dag det har varit! Jag har kommit till A-final i både Lätt Tölt och Lätt Fyrgång Young Rider!!
Trodde jag inte skulle komma med till final i Lätt Tölt eftersom det inte är våran bästa gren, men det är ju aldrig fel att försöka träna upp oss lite.
Så nu ska jag sova gott i natt och ladda inför morgondagen!:) :) :) :bump: :banana: :banana: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har jättesvårt för tabletter. Pyttesmå piller funkar bra, och huvudvärkstabletter funkar på grund av formen. Men typ alla...
Svar
15
· Visningar
566
Senast: nullo-modo
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Fiorano
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 262
Senast: Oknytt
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Jägareförbundet har tillsammans med Statens veterinärmedicinska anstalt och Jordbruksverket gjort något unikt. Redan efter sex...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp