Stormur Vår "lätt"

Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
Jag kommer definitivt tillbaka, nångång! Svårt när man inte har egen bil dock ;) Eller körkort för den delen..


Jo, läget på Hagby är allright. Fjalar är expert på att ta av sig flughuvan sin (han har avverkat två stycken hittils) och därför börjar han få de typiska eksem-tecknen i ansiktet. :cry: :( Han går med eksemtäcke dygnet runt och på kroppen är han symptomfri, lite sårig vid skapet. Han har dessutom kommit på att han är hingst (or not) och tycker ston är väldigt intressanta och råkar därför skaffa sig några småsår här och var. Idiothäst. :rofl:
De håller på att göra om i stallet just nu, så de går ute dygnet runt. Pust. :P

Bra! ;)

haha lille tok Fjalar :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har jättesvårt för tabletter. Pyttesmå piller funkar bra, och huvudvärkstabletter funkar på grund av formen. Men typ alla...
Svar
15
· Visningar
566
Senast: nullo-modo
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Fiorano
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 262
Senast: Oknytt
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Jägareförbundet har tillsammans med Statens veterinärmedicinska anstalt och Jordbruksverket gjort något unikt. Redan efter sex...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp