Stormur Vår "lätt"

S

Skrauti

Finns det fler här som ska vara med på den?
Jag ska vara med på fyrgången!
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

vendela du kanske redan vet de men Siri och Kolur ska va me
/Lovisa från örnäs
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Jag ska tävla där med min foderhäst!
Både 4-gången och tölten :crazy:
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Jag och Fjalar kommer vara där och ställa upp i Tölten och Fyrgången.. Kommer.. bli.. Spännande? :rofl:
Målet är ju bara att ta oss runt banan i någorlunda rätt gångarter och inte bli diskade. ^^
haha
 
Senast ändrad:
Sv: Stormur Vår "lätt"

mollykyl skrev:
Jag ska tävla där med min foderhäst!
Både 4-gången och tölten :crazy:
Är du junior, young rider eller senior?
Om du är junior kommer du få tävla mot mig!
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
Jag och Fjalar kommer vara där och ställa upp i Tölten och Fyrgången.. Kommer.. bli.. Spännande? :rofl:
Målet är ju bara att ta oss runt banan i någorlunda rätt gångarter och inte bli diskade. ^^
haha
Kul!, men du är YR va?

Då har vi ungefär samma mål då! ( Mitt är att Kjarkur ska gå i alla gångarterna, även vår problemgångart, traven :crazy: . Fast traven får vara hur fyrtaktig och ur form som helst, bara han travar! )
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

:) Kul! Jag ska också vara med i Lätt Fyrgång och Lätt Tölt Young Rider klass, min mamma ska också vara med i Lätt Fyrgång och min kusin kommer rida Lätt Tölt Junior på min mammas häst.
Hoppas det går bra för dig och din häst! Idag red jag B-final på Vallfari Lätt Vår i Lätt Fyrgång och kom 2:a!!!Såå jääävla glaaad!!!!
Vi kanske ses och lycka till!:bump: :bump: :banana: :banana: :banana:
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
Jag och Fjalar kommer vara där och ställa upp i Tölten och Fyrgången.. Kommer.. bli.. Spännande? :rofl:
Målet är ju bara att ta oss runt banan i någorlunda rätt gångarter och inte bli diskade. ^^
haha

åååh va kul, hade jättegärna varit och hejjat på dig och Fjalar, men det är samma dag som visningarna på strömsholm, tyävrr :(
Det kommer säkert gå jättebra för er :D
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Skulle varit med men det är ju fullt:( Men iställey så ska jag vara med på stormur höstlätt:) Men ska definitivt åka och kolla
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Svalan skrev:
:) Kul! Jag ska också vara med i Lätt Fyrgång och Lätt Tölt Young Rider klass, min mamma ska också vara med i Lätt Fyrgång och min kusin kommer rida Lätt Tölt Junior på min mammas häst.
Hoppas det går bra för dig och din häst! Idag red jag B-final på Vallfari Lätt Vår i Lätt Fyrgång och kom 2:a!!!Såå jääävla glaaad!!!!
Vi kanske ses och lycka till!:bump: :bump: :banana: :banana: :banana:

Ok vad ska jag spana efter? Vad heter era hästar?

Vad kul!, tur för mig att du inte är junior :angel: !

Lycka till du med!
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Skrauti skrev:
Är du junior, young rider eller senior?
Om du är junior kommer du få tävla mot mig!

Jag är junior så vi kommer tävlar mot varandra!:D
Men varför ska du bara tävla 4-gången och inte tölten?
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
Målet är ju bara att ta oss runt banan i någorlunda rätt gångarter och inte bli diskade. ^^
haha

Haha jo det är mitt mål också!:D Det är bra att inte sätta för höga mål :p
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Jag och Alskaer ska tävla både lätt tölt och lätt 4-gång i vuxen klass. Målet är som vanligt att nå den poäng jag behöver för att få börja domarutbildningen (5,0 i någon av klasserna), men förmodligen kommer vi sist av alla eller något liknande...:crazy:
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

svarar många i samma..

Skrauti - Jupp, jag är YR. Fjalar känns jättefin just nu, allt går galant här hemma. Det känns riktigt bra inför tävlingen faktiskt!

lalala - Men åh! Tror du inte jag ville ner till strömholm och titta på alla fina hästarna, och Ábót! Men men, jag får hålla mina tummar för er, så får ni hålla era tummar för mig :)

Mollykyl - Ja, höga mål kan man ha senare :P Jag har ju bara haft Fjalar i två månader lite drygt.


Båbbe - Jag kommer heja lite extra på dig, då kanske ni kommer upp lite i placeringarna :idea: hihi
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

lalala skrev:
åååh va kul, hade jättegärna varit och hejjat på dig och Fjalar, men det är samma dag som visningarna på strömsholm, tyävrr :(
Det kommer säkert gå jättebra för er :D

ska du på visningarna ?
Har du häst som ska visas/visa själv eller bara kolla?
Min lilla bebis ska dit och visas nämligen :)
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Michis skrev:
ska du på visningarna ?
Har du häst som ska visas/visa själv eller bara kolla?
Min lilla bebis ska dit och visas nämligen :)

Japp det ska jag :)
Har ett 7-årigt sto efter Askur som ska visas :love:
Du då?
 
Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
lalala - Men åh! Tror du inte jag ville ner till strömholm och titta på alla fina hästarna, och Ábót! Men men, jag får hålla mina tummar för er, så får ni hålla era tummar för mig :)

Det ska vi absolut göra! :D hur trivs du i nya stallet förresten? Hörde att du fått vår gamla box, på tal om ingenting :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har jättesvårt för tabletter. Pyttesmå piller funkar bra, och huvudvärkstabletter funkar på grund av formen. Men typ alla...
Svar
15
· Visningar
524
Senast: nullo-modo
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
604
Senast: Fiorano
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 189
Senast: Oknytt
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Jägareförbundet har tillsammans med Statens veterinärmedicinska anstalt och Jordbruksverket gjort något unikt. Redan efter sex...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp