Jag har kört storytel länge, och tycker det funkar bra.
Väldigt bra service med, när det vid ett tillfälle blev nåt knas så jag skaffade dubbla abonnemang.
 
Jag har haft två testmånader på Storytel och är så nöjd att jag nu är betalande prenumerant :) Tycker det fungerar bra, och så här mycket har jag inte fått läst på länge! :)
 
Underbart. Jag älskar det. Somnar som en stock efter 10 minuters lyssnande vid läggdags. Lyssnar på bok i bilen, på bussen, på gräsklipparen - det är fantastiskt. Väl värt pengarna.
 
Hade storytel ett tag men tröttnade på ljudböcker överlag, då de läser så otroligt långsamt. Dock bra funktion på Storytel där man kan öka på läshastigheten, gjorde det uthärdligt att lyssna iaf. Funderar på att ge det en chans till snart...
 
Tänkte precis fråga - går det att speeda upp hastigheten? Jag STÅR INTE UT med snigelläsandet. Läser ju för sjutton ut boken själv på samma tid det tar att lyssna på ett kapitel. ARGH.

Tycker det verkar så smidigt med ljudböcker annars.
 
@Stereo : Ja, det går att speeda upp hastigheten om man vill det. Själv kände jag att det störde mig mer än hjälpte, men det går :D.

Jag provade storytel i en månad. Tyckte det fungerade jättebra, men valde inte att fortsätta då jag kände att det var lite dyrt. Jag vill inte lägga ner mer pengar på ett abbonemang än vad det skulle kosta mig att köpa böckerna jag lyssnar på (förvisso i pocketformat).
 
Men du kan inte köpa 5-6 pockets för abonnemangspriset/månad. Det är så jag ser det, jag lyssnar på många böcker varje månad och kan inte köpa dem för priset jag betalar för att lyssna.
 
Jag säger som @Lovisaleonora :) Hade aldrig haft råd att köpa lika många böcker. Eller tid att läsa dem eftersom jag inte kan läsa en pappersbok när jag kör bil ;) För mig som har barn är det toppenbra med de barnböcker som finns också. Dottern lyssnar på en saga innan hon somnar, och med Storytel har utbudet av sagor ökat enormt mycket! :)
 
Jag fick läsa lite i tråden innan jag fattade att det inte hanlade om stor-ytel (whatever the hell that is...)
 
Jag lyssnar på väg till och från jobbet, på jobbet när det är lugnt, när jag städar osv. Minst två-tre böcker per vecka blir det.

Jag kan inte läsa när de här aktiviteterna pågår så det är inte istället för.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu står det klart vilka ljudböcker som är nominerade i Storytel Awards. Folket har sagt sitt och toppryttarnas bok Guldet finns med...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
Kultur Visst finns det några andra histrorienördar här? Jag läser det mesta i populärlitteratur om forntiden i Sverige (stenåldern tom...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Angel
·
Hemmet Alla ni som har en varmvattenberedare, vad har ni för storlek på den? Hur många personer är ni i hushållet? Funkar storleken ni har bra?
2 3
Svar
42
· Visningar
1 333
Senast: Seaside
·
Fritid Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
10
· Visningar
282
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp