Streama bra filmer

MissFideli

Trådstartare
Jag har semester och skulle vilja se lite film. Så jag behöver tips på ställen där man kan streama bra filmer? Gärna även äldre filmer om det är möjligt. Svensk text ett måste.
 
Följer.

Själv har jag android telefon och köper filmer via google play som jag spelar upp via youtube så att jag kan linka screenen till min smart-tv (det går nog från g.p. med men jag har inte listat ut hur).

Har även en bra VPN tjänst som gör att jag kan se allt på SVT och TV4 play men är inte så imponerad av utbudet atm...

Dokumentärer/ dokumentärserier tittar jag på youtube. Jag behöver dock inte svensk text så utbudet är stort (men oftast gammalt).

Så jag vill också ha tips :)
 
Jag har semester och skulle vilja se lite film. Så jag behöver tips på ställen där man kan streama bra filmer? Gärna även äldre filmer om det är möjligt. Svensk text ett måste.

SVT play eller streama film från biblioteket. (Bibliotekskort behövs dock)

Känner du någon med Plex?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp :-) Jag skulle behöva en laptop eller surfplatta bara för att kunna ta med mig på resor och streama film eller serier. Den ska...
Svar
7
· Visningar
576
Senast: KesoNeso
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 540
Senast: MiaMia
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
555
Senast: startpompe
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 289
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp