Stressad, arg och ångestig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjorv med öppenpsyk igen. Har ju slutat hoppas på hjälp och gjort klart för dem att jag inte tror de vill hjälpa utan de bara låtsas. Så nu vill de ha ett möte med mig, två chefer och en till personal.
Trots att jag redan sagt och skrivit massor av gånger vad jag behöver för hjälp.
Varför fattar de inte att det skulle kännas enormt påfrestande och ångestfyllt för mig?
Jag ensam i ett rum mot tre personal varav två chefer.

Har läst nånstans om en organisation som kan följa med som stöd på såna möten, så man inte blir illa behandlad, ska kolla upp det bättre.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 251
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 333
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Som många här vet har jag haft flera år där jag mått väldigt dåligt, ett år när jag nästan var mer på psyk än jag var hemma. Har gjort...
2
Svar
28
· Visningar
2 276
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 813
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp