Stresshuva

Loretta713

Trådstartare
Ni som har/testat stresshuva, funkade det? Vad blev resultatet? Hur var er häst innan/efter användning av stresshuva? Funderar att införskaffa mig en till min häst som blir extremt taggad och explosiv vid hoppning men ville veta om det funkar först. Förstår ju att alla hästar är olika men vill bara höra vad andra har fått för resultat.
 
Ni som har/testat stresshuva, funkade det? Vad blev resultatet? Hur var er häst innan/efter användning av stresshuva? Funderar att införskaffa mig en till min häst som blir extremt taggad och explosiv vid hoppning men ville veta om det funkar först. Förstår ju att alla hästar är olika men vill bara höra vad andra har fått för resultat.
Är det en Fenwickhuva du tänker på?

Det finns några trådar om du söker, bla https://www.bukefalos.se/threads/fenwickhuva.1493204/
 
Ni som har/testat stresshuva, funkade det? Vad blev resultatet? Hur var er häst innan/efter användning av stresshuva? Funderar att införskaffa mig en till min häst som blir extremt taggad och explosiv vid hoppning men ville veta om det funkar först. Förstår ju att alla hästar är olika men vill bara höra vad andra har fått för resultat.
Vad är en stresshuva?? :confused:
 
Tänker att du säkert redan har provat vanlig huva med tjock-fodrade öron? Jag har inte provat stresshuva men huva med tjocka neoprentygsöron fungerar lungnande på min häst som också blir väldigt taggad när vi hoppar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: valy
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2
Svar
37
· Visningar
2 468
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 546
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp