Strömsholm!

B

Beauty_Boss

Hejsan! Någon här som ska till strömsholm på de f.d "Pingsttävlingarna"? Tävlingarna ligger nu i Juni och jag trora att de är den 4-6 Juni, men är dock inte säker. Skulle iaf vara jättekul om några skulle dit och kolla på alla duktiga tävlingsryttare!
 
Sv: Strömsholm!

tråkigt att de har flyttat tävlingarna tycker ja:(.......kommer nog inte kunna va där ska tävla själv på annat håll den helgen.....
 
Sv: Strömsholm!

Om inget kommer ivägen ska jag dit.
Jag gissar att de valde den helgen för att få tre "helgdagar" som det ju var när det var pingst.
6:e juni är ju numera helgdag, och den var ju på en måndag i år.
 
Sv: Strömsholm!

De hade nog inte så mkt val. Eftersom annandag pingst numera inte är en helg, så var de ju tvugna till att hitta ngn annan "tredagarshelg" om de inte skulle minska antalet klasser.
 
Sv: Strömsholm!

Om Ekenryttarna går till final i Elit hoppningen åker jag nog dit.. Eller är finalen där ?!
 
Sv: Strömsholm!

om vårt elitlag kommer vidare ska jag självklart dit och heja och kolla.

Lyckas jag (tror inte jag kommer göra det, men kan alltid hoppas) kvala till MSVA så ska jag dit och hoppa själv bara för att det är kul att vara där och själv rida.
 
Sv: Strömsholm!

De har flyttat tävlingarna från Pingst till Juni för att (kommer inte ihåg om det var det här eller förra året) Unghäst-VM hålls just den helgen. Vad kul om ni ska dit och tävla, berätta hur era hästar/ni ser ut och vad ni/era hästar heter så ska jag hejja på er!!
Elin
 
Sv: Strömsholm!

Ska du? Va ballt! :D Vad heter du och vad har du för häst?
Elin
 
Sv: Strömsholm!

Hästen heter Hills Bon och jag Marie-Louise, du får hålla utkik efter oss. Nu är det ett tag kvar så jag hoppas inte det händer något på vägen som gör att vi inte kommer till start.
 
Sv: Strömsholm!

Ja, det ska jag göra, lycka till!! :D Hur gammal är du då?
Elin
 
Sv: Strömsholm!

Oh.. skojjigt :) Det ska jag hålla utkik efter- och se upp kanske :p
Lycka Till! :bump:
 
Sv: Strömsholm!

Aja :p Men Juniorer som rider stor häst får väl också tävla det?
Elin
 
Sv: Strömsholm!

de får man väl, men de e lite ont om juniorer i trestjärnigt.....
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
586
Senast: yamyam
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 279
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 228
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp