Strömsholm

cactuspower

Trådstartare
Varit på Strömsholm idag och handlat lite. Var ganska skönt med lagom mängd folk, även fast det var klämdag var ju inte alla lediga frå skola och jobb då. För en gångs skull så var jag huvudsakligen inte där för och shoppahästprylar utan spanade in en bekant/stallkompis/klasskompis :) som var med och hoppade på ridsportallsvenskan! :bump: Men shoppingen är ju såklart alltid ett stort nöje, dessvärre blev jag rätt besviken och det slutade med att jag endast kom hem med ett schabrak från Global. Olivgrönt med silverfläta :love:. Fint var det och lär passa min lilla fuxa bra. :)
(Kan ordna bild om någon vill se! :bump: )


Ni andra som var där, vad tyckte ni om årets utställare och vad kom ni hemsläpandes med?
Alltid kul att veta. :banana:
 
Sv: Strömsholm

Nu ska vi se, jag lånade en schabrakbild från biltråden från strömsholm som ligger på gnägg (hoppas att trådskaparen och tillika fotografen tycker det är ok! )
DSCF9127.jpg


Det till vänster.
 
Sv: Strömsholm

Jag köpte en hjälm för 300 kr. Största fyndet var LÄTT ett par svarta Mountain Horse läderridstövlar för 500 kr (!)!! :banana: Assköna är dem...
 
Sv: Strömsholm

Hihi, redan svarat i en sån här tråd... men hm, kan ju skriva igen ;) Var där i söndags med Ynnej, köpte detta:

x JW ridpadd, grå. Min älskling var kalasfin i den :bump:
x Svart förbygel m. martingal helt i läder
x Grön luva med guld
x Ledade stigbyglar

Det första gick på rätt mkt pengar, men den var helt klart värd varenda krona :d

Bilder;

2784683.jpg


2784686.jpg


Här syns padden o förbygeln helt okej:

2814317.jpg


:D
 
Sv: Strömsholm

Nu har jag typ precis kommit hem från underbara Strömsholm!
Vart lite shopping, men jag höll rätt mycket i pengarna också.

1 burk svarta gummisnoddar
1 kg hästgodis
1 svart V-format pannaband med en strassten
1 marinblå kornblå/gult JW schabrak
1 par svarta Jacson ridvantar.
 
Sv: Strömsholm

Men det fanns ju knappt några! Bara tre miljarder lädergrimmor.

Däremot fanns det ett lilarutigt Rambotäcke för 1300 kr du nog skulle vilja ha! ;)
 
Sv: Strömsholm

de letade säkert inte :devil: ska nog göra ngt med dina skor nu :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Strömsholm

Hahaha. Jo, jag gick faktiskt runt och letade! Men jag hittade bara X-full i lädergrimmor!
 
Sv: Strömsholm

stackars mig :( ska beställa från Ridlätt snart tror jag.
Blev det igen ridpadd för dig?
 
Sv: Strömsholm

LitenSnigel skrev:
Bilder;

2784683.jpg


2784686.jpg


Här syns padden o förbygeln helt okej:

2814317.jpg


:D

Den där padden såg jag också och den var sjukt snygg! Inte heller speciellt dyr, men jag måste spara pengar nu, men gud va svårt det var att hålla borta fingrarna från den...
 
Sv: Strömsholm

Köpte också den där gråa padden! :D Även ett scahbrak, ett spö och ett täcke! :)
 
Sv: Strömsholm

va oxå där!!!

skulle ju inte handla...men men...

kom hem med:
-ett as snyggt pullar träns-svart med vita sömmar och en massa ludd:D

- ett v format pannband, svart med vita sömmar.:love:

och sen så sod syrrans nya släp där som demo ex. (trots att hon bett om att inte få ett demoex. :mad: )
ch*ist c*met alu.
-har redan tingat plats i den åt min lilla häst:p
 
Sv: Strömsholm

Jag var där i söndags och handlade inte så mycket eftersom jag inte direkt har några pengar att handla för :( men det blev iaf 2 hoppschabrak (ett rött med grå kant och ett klarblått med marin passpoal) 4 fleecelindor, 2 framskydd och en flughuva.
 
Sv: Strömsholm

Jag var där på söndagen;)

Köpte ett riders company träns och ett mörkblått JW sammetsshabrak:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp