Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Strömsholm?

Sv: Strömsholm?

Jag tänkte också åka dit! Men är det någon som har koll på vilket tid tävlingarna börjar, hittar ingen info någonstans?!

J

Jezzy_flyer

Klart man ska dit! Tar med familj och en kompis+hennes familj också. Så vi blir ett stort gäng!:P

J

jackrussellterrier

:) Tyvärr har inte varit där på många år (saknar)hoppas ni får det riktigt trevligt där och kanonväder:banana: :bump:

J

Jockeyjoe

LottaL skrev:
Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..[/Q=]
hehe de va första gången för mig me förra året, tyvärr gick inte starten så bra och de e lite klurigt i svängarna. men håller du dig borta från mig så går de nog bra ;) :angel:

E

Elshacera

Lånar knapp...
Någon som vet något om ponnylöpen, går dessa iår och när?
mvh El

M

muzzla

Okej vart är festen? Är det den sk vinnarfesten? Är alla bjudna eller krävs inbjudan eller nåt sånt?:smirk:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5516 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter 17 hästar som var med vid helgens avelsvärdering i Strömsholm står nu i karantän i sina hemmastall i mellan två och fyra veckor.
Svar
0
· Visningar
101
  • Artikel
Hästnyheter Det stora söktrycket till Ridskolan Strömsholms utbildningar gör att man nu söker efter ett antal blivande skolhästar. Läs här om vilka...
Svar
0
· Visningar
87
  • Artikel
Hästnyheter Annie Boskic från Harestad drömde om att rida inför ett fullsatt Scandinavium. Istället får hon nöja med klassiska Strömsholm. Nästa...
Svar
0
· Visningar
70
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det klart att Breeders i fälttävlan åter avgörs i omgivningarna av Strömsholms slott. Detta efter fjolårets utvärdering som visade...
Svar
0
· Visningar
86

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar