Strömsholm?

Sv: Strömsholm?

Många som ska dit,vad kul :D
Jag ska med dit! Vi har 2 hästar till start!
 
Sv: Strömsholm?

Elshacera skrev:
Lånar knapp...
Någon som vet något om ponnylöpen, går dessa iår och när?
mvh El

Japp, det är två ponnylöp och ett ponnytrav löp.

12.30 Ponnylöp (A)
13.50 Ponnytrav
14.55 Ponnylöp (B)

På täbys hemsida finns hela programmet. (http://www.tabygalopp.se)
 
Sv: Strömsholm?

Jockeyjoe skrev:
LottaL skrev:
Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..[/Q=]
hehe de va första gången för mig me förra året, tyvärr gick inte starten så bra och de e lite klurigt i svängarna. men håller du dig borta från mig så går de nog bra ;) :angel:

Jag ska försöka hålla mig borta.... men vi har ju bara en häst mellan oss :crazy:
men det ska väl gå bra, hoppas jag.
Vad är det för fest efteråt? Inte för att jag kan gå, har man, barn och båda föräldrar med mig, men ni får ha det så trevligt!
 
Sv: Strömsholm?

Puh,vad det var varmt på Strömsholm....
Men en underbar dag!
Men vad man får gå och gå och gå som träckare :D Det var en bit fr stallet och ner t banan..Men samtidigt så blir ju hästarna ordentligt uppvärmda och ordentligt avskrittade på vägen,så man får väl se det positivit!
Men i den värmen var det hot hot hot!
Hur hade ni andra det på Strömsholm?
 
Sv: Strömsholm?

de va aaaldeles för varmt men brun vart man iaf :D
fanns ju ngra snyggingar där med, fast bara typ 3 men endå ;)
Sen gick de bra för ena starthästen vi hade vilket gjorde att de blev en glad tur hem igen :D
 
Sv: Strömsholm?

Mycket varmt! Var glad att jag inte var där med häst iaf:P Kunde stå i skuggan vid upploppet och käka picknick maten med familjen. Jag och mitt sällskap hade det mycket trevligt, första gången vi var på galopp på Strömsholm, och kommer garanterat tillbaka nästa år!:)
Det var inte helt fel att satsningen gick mycket bra också, fick tillbaka mer än dubbelt så mycket som vi hade satsat!:bump: Spelade vinnare i varje lopp á 10 kr)
 
Sv: Strömsholm?

Hihi nån som såg mej där? ^^ jag va med å körde Ponnytravloppet!:)
 
Sv: Strömsholm?

Messy skrev:
det var väl typ 3 bruna små saker, så om du var nån av dem så såg jag dig :p


hahah nej 3 bruna saker och en fux färgad SKÖNHET! :p ^^ skönheten var min! :smirk: :rofl:
 
Sv: Strömsholm?

hehe... kanske slank in en fux då!? :p
eller så ledde du med så mkt så jag bara såg klungan bakom!!!! :idea:
 
Sv: Strömsholm?

Messy skrev:
hehe... kanske slank in en fux då!? :p
eller så ledde du med så mkt så jag bara såg klungan bakom!!!! :idea:


haha njaa ^^ fältet va rätt samlat ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Cecilia Bergåkra tar oss med bakom kulisserna på årets bruksprov på Strömsholm. Gäst i veckans program är Albin Pihl.
Svar
0
· Visningar
85
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Denna veckan pågår bruksprovet på Strömsholm. Där värderas potentiella avelshingstar genom att mäta, beskriva och gradera deras utseende...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter På fredagen är det testridning av de 4-åriga hingstarna som gäller på bruksprovet. Ridsport är på plats i Strömsholm och rapporterar...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Torsdagen på årets bruksprov på Strömsholm innehåller en av veckans höjdpunkter när testridningarna inleds. Ridsport är på plats och...
Svar
0
· Visningar
84
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp