Strömsholm?

Sv: Strömsholm?

Jag tänkte också åka dit! Men är det någon som har koll på vilket tid tävlingarna börjar, hittar ingen info någonstans?!
 
Sv: Strömsholm?

Anelly skrev:
Vem ska till Strömsholm den 17:e??

Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..
 
Sv: Strömsholm?

Klart man ska dit! Tar med familj och en kompis+hennes familj också. Så vi blir ett stort gäng!:P
 
Sv: Strömsholm?

:) Tyvärr har inte varit där på många år (saknar)hoppas ni får det riktigt trevligt där och kanonväder:banana: :bump:
 
Sv: Strömsholm?

LottaL skrev:
Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..[/Q=]
hehe de va första gången för mig me förra året, tyvärr gick inte starten så bra och de e lite klurigt i svängarna. men håller du dig borta från mig så går de nog bra ;) :angel:
 
Sv: Strömsholm?

kl 19.00 tror jag... har inte pappret framför mig
 
Sv: Strömsholm?

Lånar knapp...
Någon som vet något om ponnylöpen, går dessa iår och när?
mvh El
 
Sv: Strömsholm?

Okej vart är festen? Är det den sk vinnarfesten? Är alla bjudna eller krävs inbjudan eller nåt sånt?:smirk:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Cecilia Bergåkra tar oss med bakom kulisserna på årets bruksprov på Strömsholm. Gäst i veckans program är Albin Pihl.
Svar
0
· Visningar
77
  • Artikel
Hästnyheter Denna veckan pågår bruksprovet på Strömsholm. Där värderas potentiella avelshingstar genom att mäta, beskriva och gradera deras utseende...
Svar
0
· Visningar
78
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter På fredagen är det testridning av de 4-åriga hingstarna som gäller på bruksprovet. Ridsport är på plats i Strömsholm och rapporterar...
Svar
0
· Visningar
78
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Torsdagen på årets bruksprov på Strömsholm innehåller en av veckans höjdpunkter när testridningarna inleds. Ridsport är på plats och...
Svar
0
· Visningar
72
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp