Strömsholm?

Sv: Strömsholm?

Jag tänkte också åka dit! Men är det någon som har koll på vilket tid tävlingarna börjar, hittar ingen info någonstans?!
 
Sv: Strömsholm?

Anelly skrev:
Vem ska till Strömsholm den 17:e??

Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..
 
Sv: Strömsholm?

Klart man ska dit! Tar med familj och en kompis+hennes familj också. Så vi blir ett stort gäng!:P
 
Sv: Strömsholm?

:) Tyvärr har inte varit där på många år (saknar)hoppas ni får det riktigt trevligt där och kanonväder:banana: :bump:
 
Sv: Strömsholm?

LottaL skrev:
Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..[/Q=]
hehe de va första gången för mig me förra året, tyvärr gick inte starten så bra och de e lite klurigt i svängarna. men håller du dig borta från mig så går de nog bra ;) :angel:
 
Sv: Strömsholm?

kl 19.00 tror jag... har inte pappret framför mig
 
Sv: Strömsholm?

Lånar knapp...
Någon som vet något om ponnylöpen, går dessa iår och när?
mvh El
 
Sv: Strömsholm?

Okej vart är festen? Är det den sk vinnarfesten? Är alla bjudna eller krävs inbjudan eller nåt sånt?:smirk:
 

Liknande trådar

Är det någon som gjort en sitsanalys på Strömsholm? Är det något ni rekommenderar? Får man något skriftligt "omdömme" med sig hem?
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det klart att årets visningsdagar där bland annat Beridna Högvakten, Strömsholm och Polisrytteriet rekryterar hästar kommer att...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tidigare i veckan meddelades att det blir Mårten Holmqvist som kliver in som ny VD för riksanläggningarna Flyinge och ridskolan...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Gunnar
·
Avel Nu har anmälningarna till årets bruksprov öppnats! Det kommer att hållas på Strömsholm 18-24 mars. Det är redan ett gäng som anmälts...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp