Bukefalos 25 år!

strömsholms hingstar!

Y

yodi

jag har börjat titta effter lämpliga fäder till nästa häst bebe och en vänina påminde mig om att det är inte bara flyinge som har hingstar utan även strömsholm.
är det någon som vet om dom har en hemsida och i så fall vad den har för adress.
eller om ni käner till några andra trevliga godkända halvblods hingstar :banana:

Det var Flyinge som hade några av sina hingstar utstationerade till Strömsholm för några år sedan, men den verksamheten är nerlagd nu om jag inte minns fel.

/Pazuzu

Görel

Moderator
Har också för mig att Strömsholm inte har några hingstar längre :(

Gå in på www.flyinge.se och kolla för säkerhets skull.

Det finns väldigt många väldigt trevliga halblodshingstar :) Vad har ditt sto för stam och vilken typ av hingst letar du efter?

M

Magdalena

Det spelar ju ingen större roll var hingsten står eftersom de allra flesta går på transportsemin. Det finns två nya stationer i närheten av Strömsholm (fast jag kommer inte ihåg var...).

T

Turbis

Strömsholm har lagt sin seminverksamhet. Om du bor i närheten av Västerås, kan du ringa till Askö, www.askostuteri.nu Några fina hingstar samt seminstation.

Liknande trådar

Avel Funderar på att ev betäcka mitt arabsto nästa säsong. Hon har tidigare varit verksam inom arabaveln innan jag köpte henne. Jag är nu ute...
Svar
7
· Visningar
1 376
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
1 458
Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och...
2
Svar
26
· Visningar
1 280
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
1 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXL
  • Bara massa tankar
  • Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Magnussons vuxen /spannmålsfria?