strömsholms hingstar!

Y

yodi

jag har börjat titta effter lämpliga fäder till nästa häst bebe och en vänina påminde mig om att det är inte bara flyinge som har hingstar utan även strömsholm.
är det någon som vet om dom har en hemsida och i så fall vad den har för adress.
eller om ni käner till några andra trevliga godkända halvblods hingstar :banana:
 
Det var Flyinge som hade några av sina hingstar utstationerade till Strömsholm för några år sedan, men den verksamheten är nerlagd nu om jag inte minns fel.

/Pazuzu
 
Har också för mig att Strömsholm inte har några hingstar längre :(

Gå in på www.flyinge.se och kolla för säkerhets skull.

Det finns väldigt många väldigt trevliga halblodshingstar :) Vad har ditt sto för stam och vilken typ av hingst letar du efter?
 
Det spelar ju ingen större roll var hingsten står eftersom de allra flesta går på transportsemin. Det finns två nya stationer i närheten av Strömsholm (fast jag kommer inte ihåg var...).
 
Strömsholm har lagt sin seminverksamhet. Om du bor i närheten av Västerås, kan du ringa till Askö, www.askostuteri.nu Några fina hingstar samt seminstation.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 227
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp