Strömsholm

L

lillmyran

Ska ev. börja plugga på Strömsholm till hösten. Lite funderingar till er som gått/går där...
Vad studerade ni?
Hur bodde ni? Kostnad mm?
Hade ni egen häst med? Hur hade ni den uppstallad, kostnad?
Andra "synpunkter"?

Tack!

Sv: Strömsholm

BRIK (Bitr. Ridinstr.) 6 v. (+10 v. på distans innan).
Ingen egen häst med mig. Bodde hos en kompis i närheten så kom undan billigt :) Strömsholm är ett underbart ställe, massor med kunskap finns, man lär sig otroligt mycket men man måste vara beredd på att slita för det. Det är mycket stalltjänst, mockning, fodringar, in-och utsläpp mm. Många helger. Men som sagt, det är verkligen värt det för det man får tillbaks är ovärderligt!

Nyfiken på vilken kurs du ska gå!

w3ndy

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 947
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 802
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 856
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka