Bukefalos 28 år!

Strumpbyxor

sthu

Trådstartare
Jag skulle köpa ett par vanliga svarta strumpbyxor idag. Alla jag hittade som inte var ultratunna hade shaping-funktion. Den är så galet obekvämt så det vill jag inte ha.

Tips på var jag hittar svarta, "lagom tunna", hållbara strumpbyxor utan diverse shaping-attribut? Om de är någorlunda miljövänliga är det ett stort plus.
 
Det har jag inte ens tänkt på! Här inte så långt dit. Kanske skulle ta en sväng och kolla kroppsstrumpa (eksemtäcke) till hästen och strumpbyxor till mig.
Dom här är det:
20220430_164213.jpg
 
Det har jag inte ens tänkt på! Här inte så långt dit. Kanske skulle ta en sväng och kolla kroppsstrumpa (eksemtäcke) till hästen och strumpbyxor till mig.

Hästshoppen vid GK´s hör till de dyrare i landet, antagligen för att de vet att folk känner sig nöjda med att ha sparat mycket pengar inne på GK.

Kombinera hellre en tur till GK för personliga behov och sedan en sväng till Börjes i Tingsryd för hästens behov. Väl i Tingsryd kan du även handla in lite charketurier billigt på Börjes.
 
Hästshoppen vid GK´s hör till de dyrare i landet, antagligen för att de vet att folk känner sig nöjda med att ha sparat mycket pengar inne på GK.

Kombinera hellre en tur till GK för personliga behov och sedan en sväng till Börjes i Tingsryd för hästens behov. Väl i Tingsryd kan du även handla in lite charketurier billigt på Börjes.
Fast just eksemtäcke är billigt på Gekås. Jag har dessutom långt till Tingsryd, men nära till Ullared. Kött äts endast av katterna i mitt hushåll ;)
 
Jag köper svarta i 40 denier på HM. Tvåpack för 80:- helt vanliga som håller bra och tål många tvättar.
 
Fast just eksemtäcke är billigt på Gekås. Jag har dessutom långt till Tingsryd, men nära till Ullared. Kött äts endast av katterna i mitt hushåll ;)

Mullsjö/Falköping är ju nära till Ullared, men pennigamessigt är kombinationen Ullared-Tingsryd att föredra, eftersom man gärna kommer köpa mer hästgrejer än ursprungligt planerad.
 
Hästshoppen vid GK´s hör till de dyrare i landet, antagligen för att de vet att folk känner sig nöjda med att ha sparat mycket pengar inne på GK.

Kombinera hellre en tur till GK för personliga behov och sedan en sväng till Börjes i Tingsryd för hästens behov. Väl i Tingsryd kan du även handla in lite charketurier billigt på Börjes.

Jag tror det här avses Gekås egna hästavdelning, definitivt inte en av de dyrare i landet 😊
 
Hästshoppen vid GK´s hör till de dyrare i landet, antagligen för att de vet att folk känner sig nöjda med att ha sparat mycket pengar inne på GK.

Kombinera hellre en tur till GK för personliga behov och sedan en sväng till Börjes i Tingsryd för hästens behov. Väl i Tingsryd kan du även handla in lite charketurier billigt på Börjes.
Hästaffären i Tingsryd finns ju knappt kvar längre? När jag var där sist - för några få månader sedan - såg det rent ut sagt BEDRÖVLIGT ut där. Nästan inga varor, smutsigt och trist. Jag fattar inte vad som har hänt, men kanske internetförsäljningen har tagit över för dem?
 
Mullsjö/Falköping är ju nära till Ullared, men pennigamessigt är kombinationen Ullared-Tingsryd att föredra, eftersom man gärna kommer köpa mer hästgrejer än ursprungligt planerad.
Jag bor inte där längre ;) jag köper dessutom bara eksemtäcke och godis till min häst numer, men tack för omtanken.
 
Jag älskar Snagtights som dessutom har storlekar anpassade efter längd och kroppsform!
Jag älskar dem också, bekvämaste strumpbyxor jag haft! Fina färger också, och så har jag chub rubs att ha under klänning när det är för varmt för strumpbyxor. Tillverkas i Italien har jag för mig, så inga jättelånga transporter.
 

Liknande trådar

Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 681
Senast: Buongusto
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 435
Senast: hastflicka
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 534
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp