Stryker sig mot annan hund...

M

mardley

Som en katt! Min 5-manaders valptik (dvargschnauzer) har en grannkompis, en 1-arig bulldog vid namn Pork Chop. :D Hon ar jatteglad i honom, borjar pipa varje gang hon ser honom. Idag gjorde hon nagot jag aldrig sett forut. Hon gick fram till hans nos och strok hela sin hals/ nacke mot honom, som en katt gor mot en manniskas ben. Flera ganger upprepades detta. Sedan lade hon sig ner pa rygg sa att han fick nosa hennes "privata delar". Det sag inte ut som att hon ville visa sig underlagsen riktigt, for Pork Chop satt bara dar och var glad, utan mer som att hon "bjod till". Ar min lilla tjej redo att lopa eller ar det nagot annat som pagar? Nagon klok hundexpert?
 
Sv: Stryker sig mot annan hund...

Har tyvärr inget svar att ge (har ju hane själv), men din beskrivning lät väldigt slampig... :rofl: Blir inte vissa tikar så vid löp?
 
Sv: Stryker sig mot annan hund...

Haha ja, faktiskt. Min lilla slampa. ;) Agaren tyckte att det var jatteroligt, han tyckte att "synd att inte Pork Chop kan anvanda sina delar" (han ar kastrerad). Men en Bulldog (enorm) och en dvargschnauzer? :eek: :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 783
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 987
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: Disen
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
1 881
Senast: Ravishing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp