Strypa bandbredd?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare slice
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 797
S

slice

Jag och sambon delar på en 1 Mbit uppkoppling via en router från D-L*nk. När jag laddar ner via DC++ använder jag all bandbredd och sambon kan knappt surfa. Finns det något sätt att strypa bandbreddsåtgången i routern eller i DC++?

Sv: Strypa bandbredd?

fast berätta inte för folket på dc att du använder dig av net limiter de gillar itne det... du kan även använda det för att stoppa eller nästan stoppa trafiken för uploads på dc

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 029
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka