Studentfest!!

Isituss

Trådstartare
Jag ska på studentfest på tisdag nästa vecka. Temat för kvällen är "Vad du ville bli när du var liten". Så frågan är ju så klart VAD SJUTTON SKA JAG KLÄ UT MIG TILL???

Visst, när jag var liten ville jag bli prinsessa, stuteriägare, delfinskötare så det skulle jag ju kunna klä ut mig till! Men det känns så... Lamt? :o Jag vill ju klä ut mig till något roligt och som gärna sticker ut lite :D

Så kära bukeorakel, har ni några tips?:p
 
Sv: Studentfest!!

Men både prinsessa och delfinskötare kan du ju göra extremer av så sticker det allt ut ;)

Prinsessan kan du ju ha en klänning med megastor kjol, massa glitter och volanger och sparkly stuff som en liten flicka ofta tycks gilla. Liten tiara? Satsa på största kronan istället, ala amerikansk beauty pageant :p

Delfinskötaren i våtdräkt kanske inte sticker ut så mkt men du kan ju komplettera med simfötter, cyklop, och en stor gosedjursdelfin. Kanske kan du ha en visselpipa och en hink fisk med dig och försöka träna andra studenter? :D (fisken behöver självklart inte vara riktig, sånna godisfiskar kanske kan vara nåt?)
 
Sv: Studentfest!!

Varför kombinerar du inte delfinskötare och prinsessan? ;) Våtdräkt + ballerinakjol och tiara :idea:
 
Sv: Studentfest!!

Åååh, din version av delfinskötare låter ju helt underbart roligt!! :love: Dessvärre tror jag att det kommer bli lite för jobbigt med den outfiten, eftersom det är på en nattklubb fullsmockad med folk :(

Prinsessa tål att funderas över! Har en klänning som nog skulle passa, men kjolen behöver fluffas upp. Hur kan jag göra det?
 
Sv: Studentfest!!

That kombination! Åååh, vad kul det skulle vara! Haha. SPECIELLT med den kjolen!
 
Sv: Studentfest!!

Äh, dra på dig en tight svart överdel och svarta leggins. Vill du förtydliga så skriver du våtdräkt på bröstet eller ryggen tillsammans med cyklop och snorkel. :D
Eller så ser du till att vara blöt hela tiden.. ;)
 
Sv: Studentfest!!

KL

kom på att min bror har en våtdräkt, så tänkte ta den och satsa på delfinskötare. Dessvärre visade det sig att han har slängt den eller något. Borta är den i alla fall. Så istället kör jag rätt och slätt på prinsessa. Har en rosa puttinuttig klänning så jag tänkte ta, med höööga pumps och så självklart en tiara! Ska försöka fixa någon rolig sminkning också :)
 
Sv: Studentfest!!

Annars

Ridstövlar, snorkel+ cyklop, prinsessklänning och ridspö....
Du kan ju alltid skylla på beslutsångest;)

Vem har inte sett en delfinstuteriägande sessa?
 
Sv: Studentfest!!

Ååååh, hahahaha vad kul!!! :rofl: Får nog skippa ridspöt dock, folk kommer tro något HELT annat om det :D
 
Sv: Studentfest!!

Jag skulle kört på någon från något barnprogram du gärna hade velat vara i. Typ klätt ut sig till Björne, Bilen Brum, Pingu eller något sådant ;) Eller typ lejonet i Narnia!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 841
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 142
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 780
Senast: Hedinn
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp