studiecirkel e-körkort?

majola

Trådstartare
Är det någon som har varit med och arrangerat en studievirkel för e-körkort i sin klubb?

Vi är några som är lite sugna på att gemensamt läsa teorin i studiecirkelform, så det vore intressant att höra hur andra har lagt upp det? Hur ställer sig t ex SISU till en sådan studiecirkel? Hur lade ni upp planeringen?

/Majola
 
Nåväl, eftersom jag inte är född i farstun utan bara lite lat, så har jag nu äntligen tagit mig i kragen och mejlat till SISU. Återkommer med mer information när jag har fått svar!
 
Oups, sorry! :o

Jo, det går bra. SISU kan hjälpa till med t ex studiematerial (men tydligen beror det lite på vilket samarbete klubben har med dem för övrigt. De rekommenderade att man hade hjälp av någon som nyligen tagit e-körkort dock. Det ha inte vi. :( Men en som vill gå cirkeln har nyligen tagit busskörkort, och vi har flera i klubben med (gamla) e-körkort, så vi hoppas på att klara det i alla fall. Vi har inte dragit igång ännu.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 159
Tävling Kom inte på någon riktigt bra titel, men hur som. Nu har jag varit ute lite och sett hur några Pay & Jumps går till på 3 olika ställen...
2
Svar
27
· Visningar
2 994
Senast: Gnapp
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
19 807
Senast: Tufs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp