Bukefalos 28 år!

Studieuppehåll

oxer

Trådstartare
Min högskoleutbildning känns inte helt rätt och skulle gärna vilja göra ett studieuppehåll, min fråga är då, om jag lämnar in blanketten t ex på måndag hur lång är behandlingstiden innan jag får beslutet och när börjar det gälla?
Vad har ni för erfarenheter av studieuppehåll? :)
 
Sv: Studieuppehåll

Jag har ett studieuppehåll p g a graviditet och efterföljande föräldraledighet. Tog väl kanske någon vecka innan jag fick beslutet. Det började gälla den tid då jag ansökte att det skulle börja gälla.
 
Sv: Studieuppehåll

Man måste ha läst x antal poäng bara, då jag inte hade tentat av (tror det var 12 p) så fick inte jag behålla min plats då jag gick tillbaka till föräldraledigheten. Nu kom jag in igen i vilket fall men kan vara bra att veta:)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 367
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 068
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 463
Senast: Bulldoozer
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 878
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp