Stübben Dressursal!

D

DzienDobry

Hei! Håper dere kan hjelpe meg, da det er veldig vanskelig å få tak i en sadelutprøver her i Polen!! Jeg ønsker å ha en Stübben dressursal til min hest, med store vulster! Hesten min er en svensk halvblod, han bruker bomvidde 29. Prøvde i dag en Stübben Scandica Nova DL på han - og den passet ikke - den gikk nemlig opp for fort bak på salen (det vil si den lå ikke langs ryggen hans) Han har forøvrig også litt høy manke, men trenger kanskje en litt rakere modell av Stübben saler på grunn av at han er rak lengre bak på ryggen? Hva tror dere?

Håper noen vil svare meg, da det virkelig haster med å finne sal til ham - og det ikke er så mange jeg kan spørre her i Polen - jeg snakker ikke polsk!!

Håper dere dyktige bukefalister svarer meg raskt! :bow:
 
Sv: Stübben Dressursal!

Måste du verkligen ha en Stübbensadel?
 
Sv: Stübben Dressursal!

Ja, jeg vil helst ha det - blant annet fordi det er enklest å få tak i stübben saler her i Polen. Og også fordi jeg er vant med å ri i de :)
 
Sv: Stübben Dressursal!

Somm jag svarade dig i en annan tråd: Prova Avalon eller Maestoso som är betydligt rakare än Scandican. Är de också för böjda får du se dig om efter ett nytt märke.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: Freazer
·
Utrustning Har provridd en hest som er rund over ryggen. Jeg red i en dressursal, som ikke passet meg og jeg får stort sett alltid vondt i hoftene...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan På gården jeg står betaler man 3900 for ponni med 8 kg høy og 4100 kr for hest med 12 kg høy. Jeg ønsket å gi ponnien min 9 kg høy, men...
Svar
18
· Visningar
1 576
Senast: WBanna
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Min ekonomi
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp