Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Stübben Scandica dressyr

S

saltakatten

Är det någon här den eller som har ridit i en sån. Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om den. :bump:

Skulle gärna vilja ha en sån, tycker den är skön att rida i och man får bra stöd.... Hade en sån på prov till min pålle, men den låg inte något vidare på honom :cry:

// :bump:

Z

zana

De hade en sån där jag jobbade i somras! blev störtkär :love: Den är till salu nu, men jag har inte råd!! buhu

S

saltakatten

Har kollat runt lite på olika dressyrsadlar och har fastnat för denna. Den enda jag tycker är att den kanske inte är så dressyrinriktad även om det är en dressyrsadel. om ni förstår vad jag menar. Men jag har aldrig ridit i någon utan bara provsuttit en. Tänkte eventuellt ta hem en och prova på pållan.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6490 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har precis köpt en hoppsadel. Modellen är Stübben Edelweiss NT Deluxe. Den ska enligt säljaren vara 17.5" med en "E" bom. Enligt...
Svar
1
· Visningar
350
Utrustning Har en ponny som pga tidigare käkfraktur där första ena kindtanden blivit påverkad nu helst skall gå bettlöst eller med ett bett som så...
Svar
6
· Visningar
526
Ridning Hej! Jag har en häst som älskar att gå på uteritt( är då pigg, framåt, känslig för hjälperna)men att vara på banan och göra...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 439
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett par stigbyglar. Men jag vet inte vilka. Jag funderar på stigbyglarna venice tech stirrups eller ophena stigbyglar...
Svar
6
· Visningar
413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar