Stulen ICQ

MissFideli

Trådstartare
Min kompis har fått sitt ICQ-nummer stulet. Det går inte längre att logga in på hennes dator och nån annan använder det.

Nått tips på hur man kan få det tillbaka? Eller är det bara att göra ett nytt?

Fick detta svar, är det bara nån som bråkar eller är det ett språk som min dator inte förstår?

Èäè íà õóé ñóêà
 
Sv: Stulen ICQ

Det är en hel business med stulna icq-nummer. Särskilt när det gäller icq-nummer som har 6 siffror eller färre eller som är speciellt lätta. Det är alltså folk som stjäl icq-nummer och sedan säljer dessa till hugade spekulanter...

Antagligen är svaret du fick på ett språk med "konstiga bokstäver", jag skulle gissa på något asiatiskt språk.

Tyvärr finns det sällan något man kan göra åt det annat än att sno tillbaka det. Hur man gör det har jag inte (som tur är) behövt sätta mig in i. Men det går antagligen googla reda på.
 
Sv: Stulen ICQ

Hon har ett sexsiffrigt nummer... Varför är det så attraktivt då? Har folk dåligt minne? Och köpa sig ett ICQ-nummer, dom går ju att få tag på gratis? Undrar när man slutar förvånas...

Tack för svaret iaf, hon försöker få kontakt med som som har ICQ och ska se om hon kan få tillbaka det.
 
Sv: Stulen ICQ

Tyvärr är icq.com (företaget) helt ointresserade av att hjälpa till när ett konto blivit stulet. :(
 
Sv: Stulen ICQ

Hon kan ju iofs prova att skicka efter lösenordet från icq.com om hon angivit en emailadress på kontot. Om de som hackat kontot varit slarviga och inte ändra mailadressen så får hon ju det nya lösenordet på mailen och kan logga in och ändra lösenordet till något nytt...
 
Sv: Stulen ICQ

Tyvärr är det fel e-mailadress som är på ICQ'n, eller som lösenordet går till så det funkar inte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
222
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Rosett
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 057
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 332
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp